Tüm Yorumlar 76 Yorum Var
  • Murat 27.09.2021 12:55
    Doğruysa çok kötü oy verenler görsün kimlere oy verdiklerini kılıçdaroğlu başa gelince neler olacağını tahmin bile edemiyorum Allahım bunlara fırsat vermesin
  • Engin 27.09.2021 02:13
    Imamoğlu ve Yiyicileri Cehennemdeki yerlerini hazırlıyor...
  • hasan 27.09.2021 01:01
    adam gibi muhalefet edemiyon her şeyi eline yüzüne bulaştırıyon haklıyken haksız duruma düşüyon
  • Cem 27.09.2021 00:06
    Haram zıkkım, olsun bu dünyada çıksın ailelerinden inşallah
  • Memo 26.09.2021 23:11
    Allahtan korkmak, kuldan utanmak lazım.
  • Halil 26.09.2021 22:55
    Al tekkeyi, ver külahı... Ne güzel bir ihale, adrese teslim? Acaba kimler nemalanıyor? Kokusu hemen çıkmaya başlamış????
  • dattiri tittiri 26.09.2021 22:21
    chp nin en iyi hizmeti çalmak heykel dikmek. çalmaya soymaya kitabna uydurmaya devam ediyorlar. lakin heykel işi de tam gaz. LAKİN SORUN VAR. eskiden ATATÜRK HEYKELİ dikerlerdi şimdi ryum ermeni APO (esenyurtta PKK bayrağı) ne bileyim nerde Türk düşmanı varsa onun heykeli bir de ucube nehurda heykelelr... ATATÜRK OUT oldu CHP için. biz zaten bunu biliyorduk SAHTE ATATÜRKÇÜ olduklarını. kendileri bile sahte. vatyan haini bunla rçünkü....
  • Süleyman BENLİ 26.09.2021 21:55
    Kim bu memleket için taş taş üstüne koyduysa Allah razı olsun.Kim de haksız olarak bu milletin bir kuruşuna tenezzül etmişse burnundan fitil fitil gelsin... İnşaallah...Hem Dünyada,hem de Ahirette iki elimiz yakasında olacaktır....
  • selami 26.09.2021 21:14
    Bu millet unutmuştu ne hortumcu olduklarını,Eko tekrar hatırlattı. İstanbullu da tekrar görmüş oldu ,acı tecrübeyle. Akılları sıra CB adaylığıyla da kurtulacaklar Antrikottan. Geçin o işleri şimdiden paspasa dönmüş adama kim oy verir.
  • İlker 26.09.2021 20:14
    Hırsız var
  • meraci83 26.09.2021 20:05
    Karabatak! En büyük özelliği alacağını elde ettikten sonra aniden kayıplara karışmasıdır. Eh bu olayda da özne vekil karabatak olmuş.İstanbulluların canı sağ olsun.Karabatak sayesinde "Her şey güzel oluyor" un hazzını yaşıyorlar.
  • 1954 26.09.2021 20:02
    en son iski yi hortumlayıp gitmişlerdi . şimdi iett den başladılar hortumlamaya .chp liler devleti soymayı iyi bilir kaleminede uydururlar yani . çünkü belediyeyi ele geçirmeden önce onların planlarını yapmışlardır .soymaya nerden başlıyalım diye . birde devleti ele geçirseler hazineyi tam takır edip birde borçlandıracaklar .ibb yi yaptıkları gibi
  • Osman Kayıboylu 26.09.2021 19:39
    Eyyy!!! maral senin yere göge sıgdıramadıgım bizim en dedegerli Atamıza benzetmeye kalktıgın (Allah muhafazâ) bu densizin soygun culugunu ,İstanbullu ya yapttıgı haîn ligini Nasıl açıklayacaksan Açıkla? Bütün İstanbul'a el ele tutarak takdim etmiştinya!!! Haydi şimdi Bizler de İstanbullu olarak cevap bekliyoruz??? Yarından tezi yok hesaba çekemezsen sen de ve tüm İllet ortakları bu VEBALE dahildir !!! EVET BEKLİYORUZ!!!
  • yine misafir 26.09.2021 19:21
    chp nin iftiraları dikkate alınırken Tevfik başkanın bu tespitleri kimsenini umurunda değil, demek ki mesele icraat vs değil mesele ideolojik