Tüm Yorumlar 47 Yorum Var
  • Mustafa Yıldırım 29.09.2021 20:16
    Bu ögretmen görevden alınsın
  • Yeliz 29.09.2021 02:07
    Görevden alınmalı.. Böyle öğretmen mi olur.. Okulun adını da açıklasınlar.
  • Ayşe Gül 28.09.2021 16:18
    Öğretmen demiyorum kendisine o hain görevden alınmalı geriye dönük öğretmen maaşları da alınmalı.
  • Kızgın bir anne 28.09.2021 13:22
    Bu anne bu öğretmeni evire çevire döverse suç olur mu?
  • Meltem 28.09.2021 13:02
    Bunun gibi insan görünümlü mahluklar öğretmenlikten atılsın yaa çoçuğum nasıl ağlıyor yavrum kıyamam savunmasız ya o çoçukları sizlere emanet edilmiş adam karısını dövüyor kadın nasıl karşılık veremiyorsan bu çoçuk ta öyle# öğretmenlikten atılsınatılsın
  • konyaspor 28.09.2021 10:05
    ögretmen once parayi dusunecegine biraz merhameti de dusunsun
  • yglr. 28.09.2021 09:28
    Bu tip davranış gösteren, sevgisiz, şefkatsiz, sabırsız vicdan yoksunu öğretmenler araştırılmasını istiyorum. Eğitim öğretimini hangi yıllarda almış. O yıllarda ki eğitim sistemi nasılmış araştırılsın.
  • Tarafsız 28.09.2021 07:11
    Ögretmen görevden alınmalı Memurluktan atılmalıdır.
  • Kul 28.09.2021 06:27
    Geçen sene birinci sınıfa giden kızımın sınıfında aynı duruma şahit olduk online eğitimde bile yaşanıyor veliler çok sessiz korkak maalesef bir çocuğa anan baban sana bir şey öğretmemis kucağıma atmış bir eğitimci eğitimci olamaz ..... !!!!????
  • Sezai 28.09.2021 05:45
    Hakikaten ahlaken bitik bir toplum var karşımızda,her yere yansımış durumda,bunun tek sorumlusu hükümetler ve sistemdir..
  • Derya 28.09.2021 00:47
    Nasıl bir şeydir , daha sıkı denetimler yapılmalı bu ogmetmen gorevden alınmalı..duyulsun bu çocuğun sesi
  • Adem 27.09.2021 23:56
    El kadar masum... Bu sozde ogretmenin gorevden alinmasi gerekir takip edip gorecegiz.
  • Bülent 27.09.2021 22:02
    Kutsal mesleğin çirkin temsilcileri de olabiliyor. Camiadan birisi olmam hasabiyle tüylerim ürpererek izledim. Seni kınıyorum öğretmen hanım. Lütfen formanı duvara, kalemini öğretmen masasına bırakıp evinin mutfağına dön
  • Cafer 27.09.2021 21:56
    Yazık küçük çocuk ilkkez annesinden ayrılıyorlar ağlamaları normal öğetmen biraz sabırlı olması lazım ama atanmış maaşa bağlanmış gerisi umurunda değil.
  • Turan 27.09.2021 21:04
    Hoş olmamış