Tüm Yorumlar 8 Yorum Var
  • Kayan yildiz 28.09.2021 13:47
    Bu yetmez.!!! TAKSIM MEYADANINA DÜNYA TARHININ EN GÖRKEMLI EN MUHTE$EM ermenilerin YAPTIGI BARBARLIGI MEZALIMLIGI ADINA ANIT DIKILMELI..!
  • Abd. 28.09.2021 13:40
    işte yapılması gereken burdur.Onlarca yüzlerce mezalime uğrayan yerler varken. bunları neden anlatmıyor, anlatamıyoruz. haklı iken haksız görülüyoruz. Hatta o belgelere Ermenilere zulüm yapılıp yapılmadığını araştırmak için Türkiye'ye gönderilen, ancak incelemeler sonucu Türklerin değil, katliamı Ermenilerin yaptığını gören Amerikalı tarihçi Prof. Dr. Justin McCarthy'nin yazdığı kitabından da örnekler yazılmalıydı...! Adana Kozan belediye başkanını gönülden teşekkür ediyorum.
  • Kamil 28.09.2021 13:38
    Batı bilmezmiş biliyorda Türkler yaptı demek işine geliyor.
  • Dermanbey 28.09.2021 13:37
    Helal olsun Kardesim sonunda birileri cesaret edip adim atmis,Allah razi olsun..
  • Aras 28.09.2021 13:31
    İşte böyle olmalı dününden haberi olmayan bir nesil var ortada umarım Vatanımızın heryerinde bu tür yerleri görürüz. Tebrikler Başkan.
  • hıghlander 28.09.2021 13:29
    Ayrıca fotoğrafa, o dönem yabancı askeri gözlemcilerin tarafsız olarak yazdıkları ermeni mezalimi yazılarını da arşivlerden isteyin ve fotoğrafa ekleyin..görsünler !....!.Çünkü birçok o ülkeler bürokratlar,ı yalanları gerçek zannediyor ve bu belge ve bilgilere ulaşmak için mesaiden zaman ayıramıyor.Hazır ellerine gelirse okuyacaklardır.
  • hıghlander 28.09.2021 13:26
    Kozan Belediye başkanı sayın Kazım ÖZEN,helal olsun...Resmedip bir fotoğrafı da iadeli taahhütlü Macron ve Bıden'e gönderin,hatta Oralardaki Türk derneklerine ve senatoya.!
  • burhan 28.09.2021 13:24
    gavura sempati duyan insanlar en azından bir malkoçoğlu filmi bile izleselerdi ecdadımıza yapılan zulümlerden binde birini bari görürdü. ancak çok yakın tarihte olduğu halde onu bile unuttular. o zaman niye yıllarca tarih okutuluyor.