Tüm Yorumlar 23 Yorum Var
  • Altindag 29.09.2021 19:01
    Bazı arkadaşlar, araç o kadar akıllı olmasın bizim halkımıza klasik gerek diyor.. Bende diyorum ki bizim halkımız en iyisine layık, en güvenlisine en güzeline layık.. Batının ve avrupanın dizleri titrerken içimizdeki batı hayranı ezikler hala kendilerini alçaltıyorlar..
  • bedava olsun 29.09.2021 09:19
    parası olmayan almasın bedava süt dağıtılmıyor burada
  • şinasi 29.09.2021 09:08
    Bence bu aracın o kadar akıllı olmasına hiiiçç gerek yok. Bizim insanımıza hitap edebilmesi için klasik özelliklerde ve daha sade modelleri oluşturulmalı. Fiyatı da çok daha makul seviyede tutularak iç piyasaya sunulmalı ki halkımız da yerli ve milliye rağbet etsin. Yoksa, çok pahalı olunca zaten benzin parası hiç umurunda olmayan zenginler ancak alabilecek. Orta ve alt gelir grubu da yine mecburen fiyatları daha ucuz olan lpg, dizel vb. araçlara devam etmek zorunda kalacak. Şu andaki araçlarımız çok akıllı değil de ne var sanki? En azından STANDART ve LÜKS seçenekleriyle tiketicinin tercihine sunulabilir.
  • Sema 29.09.2021 02:12
    Mercedes opel volvo ford bunların fiyati neyse oda o bence Gayet normal fiyat ciksin inşallah bizede binmeyi nasip olur
  • Recep 28.09.2021 23:22
    Bu kadar uğraşacağımiza opeli alsaydık.Turk markası yapardık bedava gitti
  • Kul insan 28.09.2021 19:10
    Istanbulda teknofest var ibb başkanı Atına da. Bunun hesabını Istanbul soracak inşaallah
  • Hasanbb 28.09.2021 18:33
    Fiyatı 500 binin ğzeri olacak,suv modeli donanımına göre dahada fazla olacak...Türk insanı bu araca kolay kolay binemeyecek.merso,bmw,audi,volvo sürücüsünün togg osrarı ise ne olacak göreceğiz.özetle fiyat tercihimi belirler.Türk insanına baubu borçlusunuz.makul fiyatla sunulsun herkes togg için sıraya girsin.ev fiyatına araba asla alamam.
  • Ersin 28.09.2021 17:51
    Heykel yapmak varken otomobil yapmak neyinize?!
  • Bakış 28.09.2021 17:25
    Aferin bravo öleyim hamdolsun şükürler olsun durmak yok daha yukarı Allah zekanızı açık etsin
  • Cemal 28.09.2021 17:09
    İnşallah hem kaliteli hemde her bütçeye hitap eder
  • Mahmut 28.09.2021 17:01
    Çok güzel büyük Türkiye için yola devam Reis
  • VATAN 28.09.2021 16:46
    heykel deyir eser üretenlere sonsuz teşekkürler. ama ne yazıkki bu eserleri görmeyenlere yazıklar olsun.
  • Can 28.09.2021 16:42
    Zamanında 500km diyorlardi. Tesla, Mercedes, Hyundai 700-800e doğru gidiyorlar. Yarım saatte 300-400km olacaklar yakında. Bizimki 500de kalmamalı. 600km modeli de olmalı. 30 dakkada 100de 50 dolmasıda çok iyi olur.
  • Risaleh 28.09.2021 16:37
    Aziz sancarin uzmanlik alani degil netice itibariyle siradan bir vatandas incelemesi