Tüm Yorumlar 26 Yorum Var
  • duyarlı 03.10.2021 10:25
    çok güzel olmuş elinize sağlık allah razı olsun sizlerden
  • ergul 03.10.2021 09:20
    turkıye bırdır
  • Sosyal sığır 02.10.2021 17:11
    Yahu kardeşim bu adamları ödüllendirmeyin. Bunlar yüzünden millet yardım etmeyi bırakacak.
  • xxlxx 02.10.2021 17:11
    Ben açıkçası bu tür kişilere yardımcı olmuyorum, olmam da. O kadar istismar edenler var ki. Gerçekten ihtiyacı olduğunu bilsem gücüm kadar yardım ederim. Ama bilemiyoruz. Gencecik insanlar utanmadan el açıyor. Böylece gerçek ihtiyaç sahiplerini de geri çeviriyoruz. Allah affetsin!
  • baytam şen 02.10.2021 16:58
    doğuda nereye gitsen aynı misafirperliği görürsünüz karadenize gitsen sen potansiyel pkk lısın adama su vermezler
  • Abdulhamid HAN 02.10.2021 01:30
    dilenciler ülkemize en büyük zararı veriyor. büyükşehirler de insanlarımızın bu güzel duyguları körermiş durumda.
  • CEHAP 01.10.2021 20:59
    Ya brak ya. AÇIZ AAAAAAÇ.
  • ttttt 01.10.2021 17:35
    02:30 da arkadaşta belinde emanet var galiba. :) :)
  • zafer gülten 01.10.2021 16:33
    böyle uygulamaların kanunen yasak olması lazım,dolandırıcılara yol gösteriyorlar resmen. bu gibi durumla karşılaşıldımı yapılması gereken durumu polise bildirmek olmalı.
  • Caner 01.10.2021 13:04
    Anadolum benim her yeri ayrı bir güzellikte insanlarimizin
  • huzur 01.10.2021 12:23
    maşallah yüreği güzel insanlara
  • abdulhamit 01.10.2021 11:53
    bizim insanlarımız merhametli lakin yalandan yere para isteyenler yuzunden özellikle marmara ege akdeniz bölgesinin insanları yardım vermiyor güven bitiriyor bu meslek olarak bu işi yapan dilenciler..Allah gercekden yardıma muhtaç insanlara yardım etmeyi herkese nasıp etsin.
  • KAyserili 01.10.2021 07:45
    massallah cok duygulandim yaa:-)))))))))))))))))))) Allah razi olsun .. gururlandim böyle insanlarda varmis daha