Tüm Yorumlar 17 Yorum Var
  • yilmaz 03.10.2021 21:22
    bu haber beni gercekten mutlu etti. mete adina da sevindim. kardesimiz gururlanmistir. calismanin basarisi derim ben buna.
  • Vatandaş ahmet 03.10.2021 20:30
    Üretenlerden rabbim razı olsun bizim için tek care direk devlet ve türk vatandaşlarının yabancı sermaye ye bulaşmadan yerli ve milli üretimi dir. Ve de devlet millet hele de belediyelerin israfı bitirip yerli ve milli ürünlere dönmesidir.
  • temel 03.10.2021 18:55
    siha iha dusmani hain cikar yakinda yine ne olur yapmayin yeter benim piknik yapan hainleri vurmayin diye
  • özkonyali 03.10.2021 17:44
    bunların hepsi boş şeyler ülkemiz için. şimdiden chp hdp ve diğer muhalif partiler için bayaaa sempatizan var. zannediyorum yakında bu millet çerden çöpten sebepler ile bu partileri ortak bir noktada iktidara taşıyacak bir şekilde. o zaman yapılan bütün projelerin nasıl çöpe atıldığını projelerde yer alan kişilerin kurumların nasıl cezalandırıldığını göreceğiz. şimdiden pkk sempatizani binlerce kişinin istanbul büyükşehir belediyesi ne nasıl sokulduğunu göremeyecek kadar körüz.
  • Korkutbey 03.10.2021 16:50
    Mete kardeşimize ithafen ismi verilmiş. Hayırlı uğurlu olsun.Mete ülkemizi gururlandırdı,onurlandırdı.Sonuna kadar haketti bu şanı .Yok şu isim olaydı yok bu olaydı diyerek olayı başka taraflara cekip durmasın kimse.Biraz saygıyı hatta daha çoğunu hakediyor bu çocuk.
  • Furkan kaya 03.10.2021 16:40
    Maşaallah Emeği gecen herkesten allah razı olsun Hainlere daha çok kuduracak
  • Uğur ur 03.10.2021 16:06
    Off. Enfes olmuş. Bundan 500 tane, ebabil sürüsü gibi orta çaplı bir orduya saldırsa 20 dakikada dümdüz eder...Füzelerin ve droneların 2-3 kat daha uzun menzilli versiyonları da lazım tabi...Füze attıktan sonra 3-5 tane de şarjör boşaltsa daha makbule geçer...
  • German 50 03.10.2021 15:47
    Maşallah
  • Ivrh 03.10.2021 15:30
    Transformens filminde vardı ucan makineli taşıyan dronlar .Helâl olsun
  • Menzil Fiyat 03.10.2021 14:34
    Menzil, Füze Adeti, Başlık etkinliği artırılmalı. Drone boyu büyütülmeli. Sürü halinde bir noktaya aynı anda farklı yönlerden saldırabilmeli. Makineli tüfek menziline girmeden atış yapabilmeli. Roketsan bunu seri üretmeli. Mehmetçik değil bu ve yüzbinlerce benzerleri gitmeli düşmanla savaşmaya. Onun içinde fiyat ve üretim hızı düzeltilmeli. 1 tane yapmakla 10 bin tane yapmak arasında çok fark var. Herkes 1 tane yapılırsa 10 bin tane de yapılır zannediyor. Ama hiç görmedik daha bunu 10 yıldır 1 er 10 ar adet hep.
  • Mehmet 03.10.2021 14:29
    Mete Han tarihimizin büyük lideri değil mi.
  • Ahmet 03.10.2021 14:22
    Mete zaten tarihtfen bir isim Metehan var oku dunyay ilk askeri sistemi kuran onlu 100 lu sistemi kuran kişi
  • 1453 03.10.2021 14:17
    Dosta güven düşmana korku !..
  • Şakacı 03.10.2021 14:15
    Mete = Teoman tam da tarihten bir isim