Tüm Yorumlar 44 Yorum Var
  • misafir 08.10.2021 20:05
    Azerbaycan önce İsrail'i barındırmaktan vazgeçsin. İran ne yapacaktı bir de İsrail'in Azerbaycan topraklarına gelmesini kutlayacak mıydı?
  • Vatandaş 08.10.2021 17:28
    İran müslüman diyenlere duyrulur. Hala cahilce iranin musluman oldugunu iddia edenler gorsunler
  • Fatih Fırat 08.10.2021 17:18
    Darısı israil ile ortaklığınıza. Şeytanı bile öne alırsınız.
  • mehmet 08.10.2021 14:55
    Bunlar "BERA" akidesini bilmedikleri için tarihten gelen fatemi devletinin papayla yaptığı anlaşma günümüzdede papanın şii lider sistani ile görüşmesi bunların beraakidesini unutmuş olamaları unutanların müslümanlıklarının sorgulanması gerekir örnek ünal çeviköz gibi.
  • toto 08.10.2021 12:50
    tek açıklaması var. dini olarak da irandaki molla ile ermenistandaki papaz aynı ahlaka sahip. yani müslümanı öldür ve ahırdaki domuzlara yedir
  • Hakan 08.10.2021 12:42
    Ey İran sen adam olsaydın da Azerbaycan İsraille yakınlaşmasaydı. Yıllardır benim parçam dediğin Azerbaycanı elde etmeye ,işgal etmeye heveslisin. İnsan olsan en başta aradaki koridoru sen istemezsin seninle Azrbaycan arsında Ermenistanın ne işi var. Onlara bu toprakları kimler hediye etti bir düşün. Bak biz de kardeşimiz diyoruz da aklımızın ucundan bile geçmiyor ne birleşmek ne de işgal etmek. Onlar ayrı devlet biz ayrı devletiz ,saygı duyuyoruz.
  • İstanbul-18 08.10.2021 11:13
    Bu efendi herhalde dünyada aklı başında ki tek şii alimi.
  • uluhakan 08.10.2021 06:42
    iran demek kafirin özü demek
  • Ozmen 07.10.2021 23:54
    Tarihten beri Oranın müslümanlara her zaman zararı olmuştur.musluman görünümlü yahudi ayakcilardir.
  • Ali Esen 07.10.2021 22:08
    İran herzaman bozguncu olmuştur ve zalimlerin yanında yer almıştır.
  • VANLI. 07.10.2021 14:24
    YAVUZ onların hakkından gelir.
  • YUSUF.İR 07.10.2021 13:59
    Azərbaycan görmüyor mu kardeşleri İran'da ne sorunlarla ne zor durumda yaşıyorlar biraz cesaret edə bilirsə vallahi İran'ı yakıp yıkar neyi bekliyor ben bilemedim!!!!
  • Ali Mavili 07.10.2021 13:30
    İsrail'in de İran'ın da Müslüman ve özellikle Türk düşmanı olmadığını kim söyleyebilir? İkisi de lanetli, fitne fücur yuvası.
  • Kamil 07.10.2021 13:23
    HASAN SABBAH' ın çocukları....