Tüm Yorumlar 83 Yorum Var
  • sezayi 21.10.2021 16:21
    boynu büküklerden.
  • Memeleketim 14.10.2021 07:40
    Gebereceksin sende , toprak bile kabul etmeyecek seni.
  • halil 13.10.2021 14:55
    bunak.kadin.nedediginden.haberi.yok.hep.yalan.haber
  • ali 13.10.2021 14:36
    Herbir şeyi bilir. Amaç mide bulandırmak. Öyle göründüğünü bakma.Çok akıllı
  • Deli kadir 13.10.2021 09:50
    Zihnen ölmüş bu kadın. Yazık tükettiği oksijene
  • Muhaberat 12.10.2021 16:57
    Bunlarda İÇKİ UYUŞTURUCU ve her türlü keyif verici mamülat(sigara nargile vb) yüzünden beyin ölümü gerçekleşmiş ancak zaten çok uzun yıllar öncesinden başlayan kendilerini köle gibi teslim ettikleri o spesifik ideolojileri yüzünden İNSANLIKLARI da ölmüş. Daha sonra GERÇEKLER ortaya çıkınca hiç utanmadan bunca yıllık meslek(?) ve sivil hayatıma nasıl devam ederim toplum içinde nasıl şeref ve haysiyet edası takınarak gezebilirim diye düşünmüyorlar. Yani ilk başta ki BEYİN ÖLÜMÜ konusuna geri dönüş yapıyorlar bu laik ve batı uşağı güruhta ardı ardına deveran eden bir KISIR DÖNGÜ mevcut ve bu hiç bitmiyor. YAZIK!!!
  • Türk 12.10.2021 15:49
    Bu bunak kadını dinleyenler de var maalesef ülkemde. Yalanın cezası olmadığı için böyle bunlar.
  • ömeroğlu 12.10.2021 15:20
    Bunlar Erdoğan'a o kadar kin besliyorlar ki etrafında olup bitenden haberleri olmuyor. Çünkü nasıl bir yalan ve iftira atacaklarını düşündükleri için başka bir şeyi gözleri görmüyor. Cehennem odunu.......
  • bafralı55 12.10.2021 15:12
    böyle bunaklara ve iftiracılara gazetecilik yatırılmamalı birde bunun bir yaptımı olmalı yalancılara tek kelime ile yazıklar olsun. zavallılar
  • Bilal 12.10.2021 14:58
    nene!... sana bir dane akıl alacam, ha böle fosforliii....
  • Mehmet 12.10.2021 14:47
    Ya bunlar gazeteci haberci olmaz ya
  • Hasan 12.10.2021 14:39
    Bakın dikkat edin bunlar halkın ekonomik sıkıntılarını kullanıyorlar ne eğitim ne sağlık ne teknoloji ne uluslararası düşünceleri nede planları var sınırlarımızın dışındaki olaylara biz anlaşacağız barış ilan edeceğiz diyorlar kafaya bak kiminle yapacakmış suriye ırak mısır iran israil yunanistan bulgaristan komşularla iyi geçinecekmiş buralarda amerika rusya var nasıl denklem kuracakmış masal masal 6 ayda türkiyeyi batırmazlar ise ne olayım iktidar artık kendine çeki düzen vermeli bu omurgasızlar gelirse bu kadar çaba boşuna gidecek aynı soğan patates demogolojisi gibi
  • TRGT 12.10.2021 14:38
    Yazık sen yalancının kendisisin yanındaki yalaka damı bilmiyor yuh diyorum işte görün ahali bunların içide bir dışıda bir reziller ne diyeyim Allah ıslah etsin.
  • Vatandaş 12.10.2021 14:32
    Yalanı ıspatlanan basın çalışanlarının sarı kartı iptal edilmeli.
  • Trakyali 12.10.2021 14:29
    Bu tip fitnelerin cezası olmali yoksa sonumuz hiç iyi görünmüyor...