Tüm Yorumlar 69 Yorum Var
  • Yılmaz 13.10.2021 14:45
    Bildikleri bir duyum var ise, savcılar bildirmeleri lazım. Cevizoğlu doğru söylüyor. Bunlar galiba siyaset malzemesi bulamadılar gibime geliyor. C HP'li bir vekile Alman elçiliğine yardımpaketi gönderiyor, güya komiklik yapıyor. Tiyatro sanatçılığına soyunuyor. Bunların yaptıkları siyaset Ü R E T E M E M E K.
  • Huso 13.10.2021 14:05
    Mecliste öğle yemegini beraber yiyen adamlar birbirlerini hapse mi atacaklar? Hepsi eş dost akraba.
  • MEHMET 13.10.2021 14:00
    Chpkk kapatilmalidir
  • Vatandaş 13.10.2021 13:59
    chpkk kapatılmalıdır.
  • dede korkut 13.10.2021 13:52
    yalanın ve iftiranın birkaç kuruşluk cezadan başka bir yaptırımı olmayınca...
  • Ali 13.10.2021 13:37
    Hain chpkk artık kapatılmalıdır. Bu ülkenin başına daha fazla bela olmasına izin verilmemelidir..
  • Anadolu.... 13.10.2021 13:30
    Çağırsınlarda bunlar iki ayaklı humanos malous insan gibi konuşamazlar... ve bunlara destek verende bunların bir şey olduğunu zanneden avarelerde sizsiniz... savcılarda hakimlerde anayasa mahkemesi de bunların zihniyetinde ne olacak şimdi... HDP kapatılmayacak bunların hepsi oyun seçimden önce yapılan adalet üzerinde aklanma çalışması. Bizdeki adalet kemalizm kılıfında yıllardır güya laik muhabbetinde aslında ateist dinsiz bir chp bahçesidir arka bahçe... ya da ön bahçe....
  • Haydar 13.10.2021 12:48
    bence de çağırın kardeşim ifadeye. fitne, iftira, yalan ittifakı bunlar. Kulağına söyleneni aktarıyorlar, kendi iradeleri yok.
  • Sivaslı 13.10.2021 12:35
    Patrona Halil bir hamam tellakı olduğu halde Osmanlı'nın başına bela olmuştu bu ikili daha tehlikeli bunların arkasında istiklal savaşında ülkemizi paylaşmak isteyen düşmanlar var
  • Şakirr 13.10.2021 12:06
    Kaostan beslenen zillet ittifakı.
  • ABDULLAH 13.10.2021 12:03
    gerçekten hulki cevizoğlu güzel konuştu tebrik ederim.aynen katılıyorum .yokmu bu memlekette kendine güvenen bir savcı acilen çağırıp ifadelerini almalı. bizde gerçekten memlekette adalet var diyelim.
  • arif 13.10.2021 11:59
    CHP seksen senedir bu ülkenin baş belası inanın hdp den bile daha tehlikeli
  • Hasan 13.10.2021 11:12
    Cinayet şebekelerine iyi bir koz verdi kk ve meral
  • Manisalı 13.10.2021 11:05
    Adam haklı.akla ziyan açıklama.
  • Altan Berk 13.10.2021 10:44
    Soruşturma başlatıldı iyi oldu gerçekler çıksın. Kemal Kılıçdaroğlu'nun Meral Akşener'in yalanları ortaya çıksın.