Tüm Yorumlar 24 Yorum Var
  • dinibütünoğlu 17.10.2021 12:55
    neden kelepçeli değil
  • akın 13.10.2021 22:35
    az bile verilmiş
  • Kamil 13.10.2021 20:56
    Alın size Z kuşağı. İslam kanunları olsa bu ülkede suç diye bir şey kalır mı ? Denendi , başarılı oldu. Bütün filozoflar kurana hayran ama bizde gericilik gibi görülüyor.
  • Zafer 13.10.2021 18:19
    Sokakta karşılaşmamış, pusu kurmuş.
  • Halıl 13.10.2021 16:40
    herzaman söylüyoruz..Şerıat kanunları uygulansın..veya Amerıkan kanunları uygulansın..İdam..bu kadar basit..Şerıatta kısasa kıssas vardır..öldürürüsen ölürsün..Mademkı öldürdün.senı n hakkında nedir ölüm..öldürdüğün gibi öleceksın..
  • Dadas25 13.10.2021 16:28
    Birde diyorlar su kadar hapihane falan yapildi diye...Böylelerine gerekmiyor mu peki?! Diziler, haberler sagolsun milleti ne hale getirdiler. Sonra devlet müdahale edince de bagiriyorlar: bu ülkede özgürlük yok diye. Insan öldürme, kafa yikama özgürlügü mü istiyorsunuz?!
  • ahmet 13.10.2021 16:14
    valla kanımız hiç de donmadı, biz bu sahnelerin daha kanlısını hergün ekranlarda izliyoruz. hiç yabancı değil. abartmayın bence bu haberleri.
  • Demoxy 13.10.2021 15:59
    Yazmadığımız devlet kurumu ve adli merci kalmadı şu ateşli silahları milletin elinden toplayın diye..ama nerdeee...illa fatura dayanılmaz boyuta gelecek de ondan sonra vekillerimiz düşünmeye başlayacak..yazık
  • zübükzade34 13.10.2021 15:53
    bir uyuşturucu kuryesi kadın bul kavga çıkartsın sende birden ortaya çık ver mermiyi sonra kadına şiddet vardı kadını korudum diyiver.Kahraman olurdun :) ne gerek var böyle aksiyona azizim :)karısını kızını döven adamlar bile sana destek verirlerdi :))
  • Harun 13.10.2021 15:45
    Ülkede suçlar bu kadar rahat işleniyorsa bir şeyler ters gidiyordur
  • Kerküklü 13.10.2021 15:33
    idam hukmu olmayan yerde adalet olmaz adeletin olmadigi yerde devlet olmaz bu ulkeden idam hukmunu kaldirmak bir zulumdur neden bizi kapiya koyan AB kanunlarina hale bagliyiz bana bunu bir vatandas olarak biris anlatsin
  • Akif Armutçu 13.10.2021 15:06
    iyi temizlik yapmış.
  • Muhammet ELİYATKIN 13.10.2021 14:56
    kesinlikle organize bir iş. ama gelen adamdaki rahatlık gerçekten çok enterasan
  • Vatandas 13.10.2021 14:15
    Arkadan gelen adamin rahatligina cok sasirdim. Ayakta uyuyor otel parasi veriyor. Dünya yansa umrunda degil. Film seyreder gibi seyrediyor.
  • sinan 13.10.2021 13:32
    18 yıl önce muhammed ismini aldığında nede tatlı idin anne babanın ne hayali vardı ne oldu da şeytanın isteklerine uydun demek insan ancak kendine zulm eder