Tüm Yorumlar 14 Yorum Var
  • Mehmet 16.10.2021 06:25
    Muhsin Yazıcıoğlu, Recep Yazıcıoğlu devlet adamıydı sayın İnce...
  • 1618 14.10.2021 11:36
    Sen chp'nin sözcüsüydün parti kurmakla zihniyet değişmiyor tatanka muharrem.
  • Manisalı 14.10.2021 09:06
    Şimdi değil Muharrem bey,bu lafları" gel bakalım Muharrem" dedikten sonra söyleyecektin.şimdi değil
  • Emre 14.10.2021 08:44
    Tepki gösteriyorsun da hangi ittifaktasın onu da söylesene...
  • azi 14.10.2021 00:23
    sacmaliyor reisin ne icin konustugunu halk biliyor halkin ip baskanini yani millet itifakinin yalanlarini yüzlerine vurdugu icin konustu
  • Misafir 14.10.2021 00:22
    Siz bay Kemal'e asıl şu cinayetleri sorun Trafik kazası süsü intihar süsü verilip ortadan kaldırılan ASELSAN Mühendisleri hakkında Bay Kemal kesin bunların cevabını bilir nede arka Dostları ABD ye Birden e dayanır
  • Murat gözükara 14.10.2021 00:22
    Kılıçdaroğlu suçluyu koruyor ve bildiğini söylemiyor.....
  • Vatandaş 13.10.2021 23:56
    Yalancı seni. Yalan konuşmaktan heyecanlanıyorsun. Kelimeleri bile zor topluyorsunuz. Nasıl ülkeyi yönetmeye talip sin. Ülkeyi yönetmek ince ince Yasemince ile olmuyor.
  • karadenizli 13.10.2021 23:52
    misafir rumuzlu akşenerin kapısına kimler dayanmış açıkla kaç tane bakanın burnuna suratına yumruk atıldı, saldırıda bulunuldu. onlara ne oldu? chp liler karakola kadar refakat ettiler saldıranlara. senin evinin önünde keşif yapsalar sen ne yaparsın bakalım söyle
  • yavuzz 13.10.2021 23:24
    yalanin kuyruklusu
  • ömer 13.10.2021 23:23
    ince yalan konusuyor...sanki türkiyede hergün siyasetciye suikast oluyor.....en son hangi siyasetciye suikast girisiminde bulunulmus ve ne zamanß....kendini övüyor
  • misafir 13.10.2021 23:23
    Artvinde konvoyuna silahlı saldırı yapıldığını, çubukta cenaze de linç etmeye kalktıklarını saymazsak biraz abartıyor k.kılıçdaroğlu. Meral akşenir kapısına dayananlara ne var canım doğal hakları deyip, iletişim başkanının ev adresi ifşa oldu diye ortalığ inletebiliriz. Çünkü bizim adaletten anladığımız bu kadar.
  • yavuz 13.10.2021 22:47
    K K nın yaptığı açıklama bir ön almadır bunu yöneten şebeke buna sufle vermiştir ve suikast olacaksa da yapacak olanlar bunlardır ondan sonra ben dememişmiydim diyerek hükümeti suçlayacaklar.
  • Türkün Harbisi!!! 13.10.2021 22:42
    Ben Reisin yerinde olsam bunlari hemen gebertirim,vatana millete iyilik yapmis olur!!!