Tüm Yorumlar 46 Yorum Var
  • La edri 14.10.2021 21:21
    Kaç kere halk otobüslerini şikayet ettik ancak değişmiyor bu güzergahta denetleme yok.
  • Vatandaş 14.10.2021 20:22
    Hindistanı geçtik trafikte denetim yok
  • Caner 14.10.2021 20:16
    Böylelerine cezayı keseceksin, kaldırımlar yayalar için
  • Dede Diyor 14.10.2021 20:12
    Gayet normal. Hiç şaşırmayın. Çünkü İstanbul taksicilerin ormanı oldu. Soygun, kazıklama, saldırma.. ne adilik yapsalar hiç başları ağrımıyor, alternatiflerine de izin yok. Devam etsinler.
  • Asım 14.10.2021 20:12
    Oralarda kaldırımlar Hak Çalma yolu olmuş. ağır giden trafikte 5-10 aracın önüne geçmek için kaldırımdan gidiyorlar.
  • mtdrgn 14.10.2021 20:00
    arabada acil hasta olabilir, peşin hüküm vermemek lazım.
  • Ahmet Murat 14.10.2021 19:58
    uberi neden yasakladınız? Adamlar son derece güzel hizmet veriyordu!!!!!!
  • Suat ÖZYAMAN 14.10.2021 19:57
    Yaya geçidi değil, yaya kaldırımında gidiyor, daha vahim bir durum.
  • Mehmet 14.10.2021 19:52
    Plakasi gorunuyor. Bakalim Devlet islem yapacak mi?
  • Tanrıverdi 14.10.2021 19:52
    yaya geçidi otoban gibi maşallah... işin şakası ağlanacak halimize gülüyoruz.
  • Bursa 14.10.2021 19:51
    Plakası belli polis gerekeni yapsın ama polis 200 metre ötedeki otoparka çekici ile araç çekmekle meşgul.çekici+otopark parası 155 TL.Üstelik trafiği aksatmadığı ve tehdit etmediği halde çekiyor.Gelin Bursa'da Medicana Hastanesi'nin karşısına bu muamele ile karşı karşıya kalırsınız.tabi valeler otoparkçılar ve çekicileri para kazandırmaktır polisin işi.
  • Ahmet Bayram 14.10.2021 19:41
    Bu tip kişiler hiç mi insanlıktan nasibini almamış. Saygı hürmet nedir öğrenememiş. Dahada öğrenemez. Ot gelmiş saman giderler.
  • vatandaş 14.10.2021 19:29
    taksi plakası gökten zembille inmedi. devlet standartlar belirlesin standarda uyan herkes taksicilik yapsın. böylece hizmet kalitesi sorununu ve taksici terörünün de sonuna gelinsin.
  • Bozkurt 14.10.2021 19:21
    Eskiden esnafın bir edebî ağırlığı vardı. Sözü dinlenir hürmet edilirdi.simdi ki esnaflar sicili bozuk ağzı bozuk ahlaktan yoksun fırsatçı dolandırıcı tartısı ve zihniyeti bozuk haramzede mahluklar.
  • Kul insan 14.10.2021 19:10
    Taksi plakaları esas problem. Fahiş fiyatlar taksicileri tehdit ediyor. Bu tehdit herkese zarar veriyor. Taksi ile alakası olmayanlar taksi plakası alamamalı. Ehliyet liyakat sicil üniforma giyim otomobil yaş sınırı sürücü yaş sınırı hepsi önemli