Tüm Yorumlar 47 Yorum Var
  • Adanalı 22.10.2021 21:43
    Ulen yalaka adam,bumu dik duruşu,hep beraber gördük,senin gözün körmü görmüyormusun da en dik duran akşener güzellemesi yapıyorsun.
  • muallih 22.10.2021 17:39
    dönemin generalleri 'yağlı kazık' diye hatırlayanlarınız var. Neden dava etmedi ya da edemedi? bugünlere mi hazırlık vardı da biz bilmiyoruz.
  • Delaan lı.. 22.10.2021 15:39
    Al sana delil , neden bu hanım efendi bozuntusu na bı şey yapılmaz. onca içeri tıkılanlarda , bı şey demez.
  • izmir-doğru söyler 21.10.2021 16:16
    tarihi geriye alın 1920 lere avrupa inönüye ne dedi bağımsızlığınızı vereceğiz ama sende dini yasakla dini kıyafeti yasakla kuran okuma ve öğretmeyi yasakla dedi.inönü uyguladı fes giyenleri idam etti.kuran okuyan ve okutanları hapse attı.28 şubatta askeri devreye soktular.asker emir verdi.hükümet erbakandı uygulamak istemedi seni ve vekilleriniidam ederiz öldürürüz dediler sonra solcu laikçiler rektörler hemen atladı askerlere güvenip kapalıları okullara almadılar dindar memurları görevden attılar.aynı kafa laik dinsiz düzen isteyen imansızlar şimdide var
  • Abdulbaki 21.10.2021 15:07
    Seni yağlı kazığa oturtuz diyen darbeci generalleri 28 şubat davasın da aklayan bir ifade veren bu hanım post uğruna herşeyi yapabileğini gösterdi....
  • Türkmen 21.10.2021 14:52
    Bozacının şahidi şıracıdır. Boyayın süsleyin merali ortaya çıkarın bakırdan altın olur mu? Millet onun da üst akıl tarafından yönetildiğini anlayacak.
  • HIDIR BUDUR 21.10.2021 14:49
    Yıllardır merak ettiğim bir soru ? 28 Şubat'ın sözde balans ayarcısı Çevik BİR'le, Meral AKŞENER arasındaki o zaman ki atışma ? Bu tartışma Meral AKŞENER'e epey itibar kazandırmıştı. Acaba danışıklı döğüşmüydü? Zira Tansu ÇİLLER'e gelip Meral Hanımı içişleri bakanı yapın diyenlerle, Çevik BİR aynı kaynaktansa ??
  • Evladı fatihan Ali 21.10.2021 13:58
    Partinizi 15 tane ağlayan mebus ile kurdunuz kuruluşunuz zaten yalan üzerine by mebus birde miiliyetciyiz diye geçiniyorsunuz
  • fukara 21.10.2021 13:48
    chp ve ip öyle bir at gözlüğü takmış ki, çelikten, istediğin videoyu getir izlet onlar yine bildiğine inanır, sana değil de pkknın sözüne itibar eder,
  • Gurbetci 21.10.2021 13:43
    Veeee, bir yalanlari daha ifsa oldu! Beceremiyorsunuz yalancilar. Teyzemiz kekeliyor ve koltuk sevdalisi oldugu icin 'ben istifa ederim' diyemiyor! Ne diyor: vesayectilerin dedigi ve dayattigi olacak, ben de bunlari acimasiz uygulayacagim. Yerin dibine gir Teyze! Zalimler icin yasasin cehennem.
  • EBRAR 21.10.2021 13:05
    Sayın dikbayır ne konuştuğunu iyi bilmelisin yoksa böyle insanın yalanını çıkarıp ta adamı mahcup ederler ,insanının yüzünü kızartırlar.
  • ÇELEBİ 21.10.2021 12:52
    Her türlü üç alevere dalevereyi yapacaksın, sonra yalanla dolanla kendini kahraman ilan edeceksin, ben böyle siyasetin taa.....
  • yılmaz 21.10.2021 12:52
    Yapılan zulme destek vererek onaylayarak dik durduğu doğru.
  • Kimsesiz 21.10.2021 12:44
    Sayın DİKBAYIR siz merak etmeyin vatandaş unutmuyor, unutmaz. Zamanın kudretli şimdinin sünepe paşalarından biri 28 şubat döneminde kazığa oturturum demişti, kim için demişti siz hatırlıyormusunuz.
  • Doğrucu Davut 21.10.2021 12:44
    Sana mı inanalım yoksa o günleri yaşamış biri olarak yaşadıklarımıza mı inanalım bay vekil.