Tüm Yorumlar 112 Yorum Var
  • Selim Duvan 26.10.2021 21:50
    Çok yanlış bi durum ama bu çok önceden beri var bunu belediye değil emniyet engellemeli anayasaya aykırı ...
  • konuk 26.10.2021 19:37
    Ne olacaktı gençlik dizilerinde öğretileni yapıyorlar.
  • Vatandaş 26.10.2021 19:30
    Bu manzarayı: 1. Kıza: anne-babası nasıl kaldırabiliyor? 2. Erkeğe: eğer bu durum o erkeğin kız kardeşine yapılsaydı anne-babası ne tepki verirdi?
  • Recep 26.10.2021 19:15
    Bir baba yiğit yokmu ulan bir kaç çekirdek sallayacak,ah ulan Beyoğlu küluanbeyleri
  • Mavera 26.10.2021 19:01
    AİİİOOOOOOOOOO ÖLÜM VARRRR ........ KALPSİZLER ....ALLAH HİDAYET VERSİN SİZLERE....amin...
  • Mert 26.10.2021 18:58
    Zina alanen işlenildiğinde Allah katından gelecek olan belalara hazır olun.
  • battal 26.10.2021 18:39
    ibb bu tür olayları medeniyet olarak destekliyor.
  • Abdullah 26.10.2021 17:54
    Cami yanlarında da buna benzer görüntüler oluyor cami imamlarının (çok azı müstesna ) ikinci bir iş yaptığını çoğumuz mahallerimizde görüyoruz diyanet cami imamlarına ikinci işinin tebliğ çalışması olduğunu hatırlatmalı bunun içinde para vermeli yoksa yapmazlar çünkü bedava Kur'an okumaya vs.için bile gitmiyorlar
  • Müslim 26.10.2021 17:53
    Genç çift yazmaya utanmadınız mı?
  • Bahadır 26.10.2021 17:43
    Bu ülkede ama 1 yıl ama 30 yıl sonra bilmem ama mutlaka Allahsız kitspsızlarla kalbi iman dolu olanların savaşına bu topraklar şahit olacak.
  • Halit 26.10.2021 17:40
    İşte size z kuşağı
  • Kull 26.10.2021 17:33
    Zina ulu orta yerde işlenir hale gelecek bunu gören en takva sahibi Müslüman ise yalnızca kalbinden buğz edecek... Hz.Muhammed (s.a.v.) kıyamet alametleri
  • Ruhi 26.10.2021 17:31
    Genç çift nedir arkadaş? Bunlar genç çift diye tanımlanınca evli barklı insanlarmış gibi bir durum ortaya çıkıyor. Bunlar şehrin müptezelleri
  • Çiçek 26.10.2021 17:26
    Herşey hava civa. Daha beterleri var. Bir kere insan evleneceği kadınla sokak ortasında sevişirmi. Hevesini alıp ortada bırakacak. Kızların dikkat etmesi gerekir.
  • Arif 26.10.2021 17:25
    Z kuşağından ancak bu beklenir