Tüm Yorumlar 45 Yorum Var
  • malkoçoğlu 27.10.2021 17:01
    Nezamana kadar bekliyeceğiz bunların zulümlerine seyircimi kalacağız?Eyyy CHP ve avaneleri çıkıp İsraile bir çift laf edebilirmisiniz?edemezsiniz çünkü sizin kitabınızda mazlumun yanında olmak yazmaz
  • delioğlan 27.10.2021 16:13
    Yıkıl israil kanın soyun kurusun pisliğinde boğul inşaALLAH
  • Serdar 27.10.2021 15:59
    Müslüman ülkeler birbirini yiyedursun gavurlarin bişey yapmasına gerek yok birlik yok beraberlik yok olacağı bu
  • ali 27.10.2021 15:53
    Bu israilin zulümleri yanına kalırsa 2 milyar müslümana yazıklar olsun derim...
  • ali 27.10.2021 15:43
    Zulüm kime yapılırsa yapışlsın tüm insanlık sorumludur...
  • Şükran teyze 27.10.2021 15:30
    Yüce Rabbimiz onları dünyada lanetlemiş onlar için Korkaklık acizlik ve sürgün farz olmuştur... peygamber efendimiz sallallahu aleyhi ve sellem bir hadislerinde yakında düşmanlarınız sofraya toplandıkları gibi sizin başınıza toplandıkları zaman yakındır, buyurmuş sahabeler Ey Allah'ın resulü o gün sayıca Biz az mı olacağız Bundan dolayı mı dediklerinde.... Hayır Bilakis Siz o gün sayıca çok olacaksınız ancak Selin önüne kattığı çer çöp gibi olacaksınız Allah düşmanlarınızın kalbinden sizin Korkunuzu alacak ve sizin kalbinize de veheni verecektir.. sahabeler ve vehen nedir ey Allah'ın resulü dediklerinde, Allah Resûlü sallallahu Aleyhisselam dünyayı sevmek ölümden hoşlanmamaktır buyurdu.
  • zaza 27.10.2021 15:00
    zalimler için yaşasın CEHENNEM
  • Mehmet Doğan 27.10.2021 14:57
    İsrail zalimdir. Zalimde merhamet yoktur. Rabbimden, İsrail'i dize getirecek günleri bize nasip etmesini diliyorum.
  • Maruf 27.10.2021 14:39
    Hiç mi merhamet kalmadı kalplerinizde?
  • AKINCI 27.10.2021 14:37
    Vallahi devletimiz emir versin sizi (yahudileri) oraya gömmeden dönmek haram olsun bizlere .
  • Haktan Yana 27.10.2021 13:23
    Allah zâlimler topluluğunu (kavmini) hidayete eriştirmez. (Âli İmrân Suresi 86. Ayet )
  • Hasan Basri 27.10.2021 13:13
    Kahrolsun İsrail Ve Tüm Siyonistler.Allahım Sen Yardım Eyle.İnsan Ağlamaz Mı?
  • Dua 27.10.2021 13:01
    Allahım şu israilin sonunu hemen getir ya Rabbi
  • yorumcu 27.10.2021 12:53
    Bütün Müslümanım diyen ülkeler ve halklarının bu zulme artık dur deme zamanının geldiğini görmeli.
  • İbo 27.10.2021 12:37
    Bu İsrail gerçekten çok ileri gidiyor. Zulmü tavan yapmaya başladı. Yani ahiretteki azapları bir kenara dünyadaki azaplarinin çok yaklaştığını gösteriyor.