Tüm Yorumlar 25 Yorum Var
  • MK3834 27.10.2021 18:11
    Deli ayağına yırtmaya çalışıyo
  • Ahmet 27.10.2021 17:56
    Bu kişi cin hastası cinde kedi şeklinde olduğu için öyle miyavlıyor yani aslında kişinin kendisi değilde içindeki varlık sesleniyor...
  • ali 27.10.2021 17:28
    duruşmaya bi kedi getirin bakın nasıl susar
  • a.o yy 27.10.2021 16:35
    bi tokat yapıştırın insan olduğunu hatırlasın
  • zafer gülten 27.10.2021 16:23
    iyide kedi zararsız hayvandır,insan öldürmez,aksine insan dostu bir hayvandır. kendini aslan yada kaplan sansaydı ya.belide numara yapıyor.
  • cancan 27.10.2021 15:47
    vayh beh!!!adamda kayis tam kopmus!!! kurtulusu bille yok!!cok manyaklarla tanisdim schizofreninden tut narcist sociopathlarindan pyromanlarla/katliamlardan kacan yada katilan paranoik korkak yada sadist figuranlar vesaire vesaire??hep derdim kimdir bunlarin kralli ?bu haberdeki adam!! kolaylikla kralligini illan edebilir!!!?nekadar manyak olursan ol ama insan kendi annesine zarar vermez el ustunde tutar hastalanirsa gozu gibi bakmasi gerekir ..ama insan evladi gercektende cig sut emmistir ...bunun gibi haberler insanin morelini sifirlayor!! dalga gecer gibi cevap vermem o sebebten ...
  • ümit 27.10.2021 15:06
    orda miyavlayan zenci veya müslüman olsaydı kesin şiddet görmüştü. ama yahudi olunca dokunulmuyor.
  • siha 27.10.2021 13:09
    büyük mahkemede yahudiler böyle mi olacak
  • Aziz 27.10.2021 13:07
    Olaydan , suçtan ayrı yazıyorum , Beşiktaş'ta da böyle biri vardı , insanlara hep miyavliyordu .
  • Davut 27.10.2021 13:04
    Bu yahudi şarlatan, Extremist entegrist fondamentalist Jüdaïst Terorist ??? idam edilmeli.
  • izmir-doğru söyler 27.10.2021 12:38
    bu miyavlama taktik alparslan aslanda danıştay saldırısı faili kafayı yedi ayağına ayağı yalın mahkemeye çıkmıştı.
  • ali 27.10.2021 12:33
    sadece mahkemede miyavlıyor ise çok akıllı demektir. numaracı