Tüm Yorumlar 23 Yorum Var
  • Bekir 21.11.2021 23:10
    Rabbim Ya KAHHAR ismi hurmetine yahudileri kahretsin ...bizlerede birlik ve beraberlik nasip etsin..!
  • Fatih 21.11.2021 21:41
    Kahrolasın İsrail
  • Vurucu 21.11.2021 21:21
    Ogün geldiğinde kaçacak sığınacak bir yeriniz olmayacak siyonist kefereler, yaklaşıyor yaklaşmakta olan, La galibe illallah el hükmü lillah...
  • sdf 21.11.2021 21:02
    Terörist devlet ve devlet terörü.
  • Velid 21.11.2021 20:59
    Allahım tüm dostlarıyla birlikte bu katiller sürünü kahreyle
  • Osman S. 21.11.2021 20:40
    Bu zulüm Mehdi as ye kadar devam edecek. Ondan sonra girecek delik arayacaklar. O da yakınlaştı. Cehennemde ki azapları ayrı tabi.
  • Yorum 21.11.2021 20:39
    O gün için bileniyoruz. Şehit Kardeşimize Allah rahmet eylesin.
  • Ali 21.11.2021 20:06
    Allah seni kahretsin İnsrail.
  • Hamidin Torunları 21.11.2021 19:39
    Hemde Canlı yaýınla Dünyanın gözü önünde bir Filistinli Müslüman onlarca yahudi kâfirin in seriyy atıslarıyla Vuruldu!!! Eyyy Dünya halkları Eyyy Dinini ve düşüncesini satmış sözüm O na yahudi dostu sözde İslam ülkeleri Munafıklar birliği ,topluluğu NEDEN karşı çıkılmıyor !ulan meydanlara çıkıp da Kahrolsun Yahidi Siyonist İsrail diye bagıramazmısınız bunlar da O 'yürekyokkkk! Ancak Biz Osmanlı ňın Hâmideye Tugayların dan Başkaları bu Kâfir Yahudileri ni sindiremez ! Askerimiz Filistin'e güvenlik amacıyla gönderilebilir mı ? Devlet Erkanımızdan bi temmemnimiz olsun!!!!
  • Byd 21.11.2021 19:31
    İsrail hain dir zalim dir, iran bu zalime güya düşman, aralarında gizli ittifak yok denemez.
  • Ahmet 21.11.2021 18:57
    Yahudilerle görüşelim diyenler uyansın.
  • Mahmut 21.11.2021 18:40
    Allahım bu zalim israli kahhar ismi şerfinle kaheyle
  • vatandas 21.11.2021 17:03
    1 kişiye it sürüsü gibi 100 kişi saldırıyor korkak caniler hepiniz geberin inşALLAH.
  • _(1453)_ 21.11.2021 16:30
    Kahrolasın israil sana devlet diyenin yüzüne tüküreyim( usdat Necip Fazıl kısakürek).
  • Memoli 21.11.2021 15:36
    O döktüğünüz masum kanlarında bogulacaksınız İnşAllah. Yeniden Selahattin Eyyubi ler, Memlüklüler, Osmanlılar gelip sizden bunların hesabını bu dünyada soracak.