Tüm Yorumlar 31 Yorum Var
  • Yörükoğlu 25.11.2021 00:15
    Halkın Dövizle işi ney benim ne işim olur lağzım olanda bankadan çözsün kapansın döviz büroları alan altın alsın
  • Tsli 24.11.2021 23:51
    Geçmişte iki yakın tanisim bu tür hareketlilik ten iyi para kazandı. Sonuç ikisininde başı sikintidan kurtulması. İkisinde keşke para peşinde komasaydikta bu duruma dusmeseydik dediler. 1 dolarım yok. Bu akşam yakıt almaya bile gitmedim. Allah var gerisi boş. 20 yıllık iktidar tecrübesi var. Herhalde bazı değişkenleri benden daha iyi goruyorlardir. Allah yar ve yardımcıları olsun.
  • WWW 24.11.2021 23:18
    Dolar altın yüzünden mafoldum zarar ettim yıkıldım diyenlerin yorumlarını okuyacağımız gün yaklaşıyor. Balon o kadar şişti ki heran patlayabilir, bu yorumu not edin.
  • murat yildiko 24.11.2021 21:57
    dolarinda yuronunda firsatcininda ALLAH belasini versin.
  • Gunduz yuruyen 24.11.2021 21:35
    Aynen sımdı dolar 13 tl olabılır yarın 15 tl de olabılır ama anıden duserse hıc sasırmayın bu bır kurgudur ve kazanan kazanır sende zararla oturursun yerıne !
  • Turan 24.11.2021 20:27
    Dolar dolar deyip yaygara yapan vatan hainleri
  • alican 24.11.2021 20:18
    Zaruri ihtiyaçlar hariç alış veriş yapmayın.Cebimizdeki paraya göz diken bu haramzade stokçular biraz avucunu yalasın..
  • Adil 24.11.2021 19:56
    Merkez bankamız para oyunlarına alet olup döviz'e parasını bağlayanlar bugünden yarına parasını kaybedebilir uyarısını yapıyor.
  • Süleyman 24.11.2021 19:37
    Hükümet iki şeyden birini deniyor tutarsa ekonomi şahlanır. Tutmazsa alışık olduğumuz bir kriz gelir. Cumhurbaşkanı risk almıştır, inşallah Allah yardımcısi olsun.
  • Derviş 24.11.2021 18:19
    Dolar çıksın hiç önemli değil…yeterki faiz düşsün..bu ülkenin felaketi faizdir…bak nasıl piyasa açılacak faizlerde düşünce…herkes rahatlayacak….Biraz sabır Tl kıymetlenecek inşaalah
  • Ergün 24.11.2021 18:05
    İnadına reis reis
  • C.Türk 24.11.2021 17:42
    Dolar bilinçli olarak Serbest bırakıldı...Çünkü Dolar,a Karşılık Dışarıya TL çıkışı yapanlar Tesbit ediliyor.
  • Volkan 24.11.2021 17:29
    Merkez %13 düşecek diyorsa bir bildiği var ben bilmem desede
  • vatandaş51 24.11.2021 17:20
    Düşecek. Bu paranın turşusunu kurmayacaklar herhalde.143 milyar dolar bireysel, 91 milyar dolar şirket hesabı varmış bankalarda. yastık altı dövizi saymıyorum. Bunlar parayı ilelebet saklamayacak. Bir noktadan sonra satacaklar...Tam zamanı...
  • Cesur AdAm 24.11.2021 17:00
    (herşeyde bir HAYIR VARDIR, 1 dolar 1980=76 tl, 1990=2600 tl 2021=1 500 000 Sonuç 20 yıl AKP iktidara gelmeden (1980)önce dolar 86 TL den 10 değil - 20 değil - 60 değil - 100 değil 500 değil - 1000 değil, - 10 000 değil - 100 000 değil 1 milyon değil - 1 500 000 küsür tl olmuş. Şu an 20 -30 -50 olsa ne olur? BİZ İNADINA hayalet ucağımızı, Uçak gemimizi, füzelerimizi, Arabamızı bu defa ALLAH CC izniyle YAPACAĞIZ. bize bir 100 yıl daha saman patatez soğan üretiremeyecekler. bu ülkeyi yaşanmaz hale getiren içimizdeki Türk olup DOLAR BATI HAYRANI OLANLAR isteyen DOLARIN PEŞİNNDEN GİTSİN (Bir kısmı gitti zaten)