Tüm Yorumlar 16 Yorum Var
  • Yusuf 25.11.2021 15:57
    TV lerde oynanan dizilerden insanlar çok etkileniyor, sonra sokaklarda kahramanlık yapıyorlar keza çocuklardada durum aynı aileler kendilerine çeki düzen vermesi gerekiyor.
  • Deniz Aksoy 25.11.2021 15:53
    Kanunlar çok yetersiz, mecliste oturan o sorumsuzlar ne yapıyorlar neden yeni kanunlar çıkarmıyorlar ayrıca kocaman ekmek bıçağıyla nasıl girmiş metroya İBB güvenlik kime emanet !!
  • Misafir 25.11.2021 15:19
    Bunlara kesinlikle meydan verilmemesi gerekiyor aksi takdirde birbirinden cesaret bulan asalaklarin sayısı artar. Emniyet güçlerine Allah'ım kolaylıklar versin inşallah Allah'ım esirgesin onları.
  • kuzeyin oğlu 25.11.2021 12:57
    ne oldi haci metroda rask eyleydin. kuzu gibi olmuşsun
  • izmir-doğru söyler 25.11.2021 12:54
    herkese sesleniyorum siyasi söylemlerden sakın bahsetmeyin markettede otobüs durağındada yoldada kafayı yemiş çok arttı sakın yorum yapmayın sessizce evinize gidin
  • izmir-doğru söyler 25.11.2021 12:51
    korkakların yüzde 90 nı silah ve bıçakla gezer ve taşır. eline bıçak alan kendini rambo sanıyor kafayı sıyırmışlar en az 10 yıl hapis yatmalı şehrin merkezinde eşkıyalık ve kabadayılık yapmak provakatör olabilir.ayrıca metro duraklarında 1-2 görevli yok güvenlik açısından metroda en az 2 polis olmalı adam metroyu esir almış hani güvenlik kadını bıçaklasa millete seyredecek banenecilik hat safhada
  • blnt 25.11.2021 12:48
    delikanlı ya zibidi bıçakla kendini adam sanıyor
  • Tc vatandaşı 25.11.2021 12:48
    20 suçtan kaydı olan adamın dışarıda ne işi var?? Milletin bu kayıtları olmasa adalet kavramının telaffuzu bile olmaz.
  • Vatandaş 25.11.2021 12:32
    Ne oldu serbesssst olacağı bu
  • kadına helal 25.11.2021 11:44
    Kadın elinde bıçak olan admdan daha delikanlı yalnız.
  • hamza 25.11.2021 11:24
    20 kez bırakılmış... adalet...
  • Muhammet 25.11.2021 10:45
    Hadi sallasana biçağini Saga sola simdide
  • Sedat 25.11.2021 10:25
    Yani kadın değil de erkeğin üzerine yürüse yakalanmayacaktı
  • May 25.11.2021 10:03
    Hakaretmi!!!!
  • Güngör Güçlü 25.11.2021 09:55
    Bıçaklayan insan serbest kalıyor. Bu sadece göstermiş. Burda ne var anlamadım.