Tüm Yorumlar 57 Yorum Var
  • Bekir 26.11.2021 13:30
    Biryerlerde oturmak için bilgiye ihtiyaç yok ki. Birilerinin isteği yalanı söyle makbul insan oluverirsin. Ya kardeşim muhalif olabilirsin, birilerini sevmeye bilirsin yalan söylemek nedir Allah aşkına. Yalanın bu karar bol söylendiği, yalancının bu karar arsız yüzsüz olduğu başka bir zaman dilimi var mı bilmiyorum.
  • vatandaş 26.11.2021 10:40
    Adam değilsin Fatih yazıklar olsun seni yıllarca koruyana.
  • nana 26.11.2021 08:08
    din düşmanı altaylı, merve kavakçı için yazdıklarını, başörtülü kızlar için söylediklerini unutmadık unutmayacağız. ahirette davacıyız, burnundan getireceğiz senin din düşmanlığını.
  • birisi 26.11.2021 07:11
    Verebildiği tek cevap o oldu. Keşke tv'ye çıkmasaydı. Bir sürü proje var ama sorulara hazırlıksız çıkmış, topu yuvarladı durdu.
  • osman 25.11.2021 20:13
    ''dut yemiş bülbül'' sanki bu iki bilmiş için söylenmiş :)
  • atohma44 25.11.2021 19:09
    Aynı programı ben de izledim. Elazığ Şehir Hastanesi şehir dışındaymış da ulaşılamıyormuş. Hiç kimse Elazığ'ı görmemiş mi acaba!.. Elazığ'ı baştan başa gitsen yarım saat sürmez. Tam yalanlar programıydı...
  • Cem 25.11.2021 18:03
    Geçen hafta yayınlandı bu program izledim. Yani bu altaylıya diyecek bir laf bulamıyorum. Bu tür durumlarda kanalın yanlış bilgilendirmeden ötürü ceza alması gerekmiyor mu.
  • Adil 25.11.2021 17:53
    Dumura uğradınızmı sayın altaylı ve avaneleri
  • kadir 25.11.2021 17:32
    nasil da algi yapmak icin cabaladiklari ortada ilk olarak diyanet isleri bakanligi diye bir bakanlik yok diyanet isleri baskanligi var sayin ilicali soruyor hangi baknligin butcesi cok buyuk diye diyanet isleri diyor ahmaklar diyanet bakanligi ne zaman kuruldu boyle bir bakanlik varmi isleri gucleri dine diyanete hukumete saldirmak dindar insanlara koru korune dusman akildan vareste fukaralar.
  • Kaya 25.11.2021 16:12
    Alataylı'yı bozmuş diyeceğim ama, adam bundan önce kaç kez bozulmuştur sayısı belli değil ki?
  • BULUT 25.11.2021 15:49
    Ya bunlar algı operasyoncusu, paralı askerler başka birşey eğiller ki. Okuma yazması yok mu zannediyorlar bizleri anlayamıyorum. Gerçi bunlarda birilerini kandırabildiklerini biliyolar. O halde suç bu ahmaklarda değil bunlara inanan ve bunlardan daha ahmak olanlarda.
  • yiğido 25.11.2021 15:44
    Siz niye böyle soruları Hıyanetçilere soruyorsunuz, onların kim olduğunu bilmiyormusunuz. biz biliyoruz vatandaş olarak.
  • Abdullah 25.11.2021 15:13
    Taşı gediğine oturtmuş vallahi. iftiracılar özür diler mi? Nerede o erdem?
  • vatandaş 25.11.2021 14:38
    Diyanet kadar başınıza taş düşsün derdiniz işiniz dinle diyanetle olmasın sizin dininiz hırıstıyanlık mı müslümanlık mı yoksa dinsizlik mi onu bilelim önce