Tüm Yorumlar 34 Yorum Var
  • DYT 26.11.2021 15:16
    Eeeyyy Amerika Eeeyyy Tramp (Trump) Eeeyyy Baydın (Biden)... Demek İcazet Verdiler. Buradaki Şükran Ve Dualar Amerika ya Olsa Gerek. İyi ki Varsın Amerika ....
  • MURSEL 26.11.2021 14:31
    Maşallah. DEVLETİMİZ VAROLSUN.
  • AKINCI KASTAMONU 26.11.2021 14:29
    MAAŞALLAH TEBAREKE ALLAH çok şükür anadolu tabiri ile EL YÜZÜ GÖZETLEMEYECEĞİZ ARTIK !!! ÇOK BÜYÜK BİR NİĞMET ÇOK BÜYÜK BİR DEVLET !!! Yanlız şunuda belirtelim liyakat ve savurkanlğı israfı bitirecek ACİL İVEDİ DERHAL İŞLER YAPILMALI Yapanlarıda en ağır hal ve içraat ile cezalandırlımalı ...
  • bülent 26.11.2021 11:37
    Helal olsun devletimize ve Reise, eskiden hayali bile yoktu, savaş helikopteri yapacaksın, kullanacaksın, satacaksın... Bunların arkasında güçlü ve dik duran bir sivil iradeyi görmek lazım, yoksa Devrim arabası gibi, Demirağın uçak fabrikası gibi hepsini yok ederlerdi... Uyanık olmak lazım, güçlü devlete güçlü bir savunma sanayii lazım..
  • harun 25.11.2021 18:41
    az kaldı inşallah. Yakında motorlar da tamam.
  • Mahmut 25.11.2021 18:23
    Petrol ve doğalgaz karşılığı türk devletleri ne e satarız volur biter
  • mehmet 25.11.2021 16:16
    Motorlar amerikan malı o yüzden amerika bu motorları bize veriyor ama başka ülkelere satışı onların iznine bağlı.
  • Ömer 25.11.2021 15:52
    yakın zamanda motorunuda yaparızda birilerinden izin almak zorunda kalmadan parkistanada türk cumhuriyetlerinede satarız
  • BULUT 25.11.2021 15:46
    Şu motor işini de çözebilirsek var ya tadından yenmeyecek yeminle. Yolunuz bahtınız açık olsun emeği geçenler.
  • NECMİ 25.11.2021 15:45
    Şu yazıyı anlayamadım. Amerika , Türkiyenin helikopter satmasınamı izin verdi yoksa Filipinlerin Türk helikopteri almasınamı izin verdi.
  • Yusuf 25.11.2021 15:18
    MasaAllah devletimiz var olsun muhendislerimizi rabbim korusun amin.gurur duymayan vatan hainidir nokta
  • Vatandaş 25.11.2021 15:13
    Kk bak yalancı kk millete nasıl hizmet ediliyormus gör
  • Dua 25.11.2021 14:42
    Sadece sevinçten ağlıyorum bu ülkenin güzel bir şey görünce yolun açık olsun Türkiye
  • Babareis 25.11.2021 14:22
    İzlerken gururlandım emeği geçenlerden Allah razı olsun.
  • oben 25.11.2021 14:14
    bin kere maşallah Allah her umduğumuza nail etsin inşallah savunmanın her türlüsünü yapmak nasip olur inşallah