Tüm Yorumlar 97 Yorum Var
  • Hacivat 26.11.2021 00:01
    Chp tezkereye hayir demekle iyice gözümden düstü bitti benim icin chp kilicdaroglu nun chpsi nerde Atatürk ün chp si nerde demek ki deniz baykal a bitmis secim leri beklicez tarihin hezimetini yasadimi belki Bay efendi istifa eder
  • Ülkem benim 25.11.2021 23:37
    Eee doğuştan mandacı ve batı eziği olanlar sevinmezler.
  • Yazık 25.11.2021 22:29
    Türkovic e sevinmezler, Yunanovic olsaydı göbek atardılar, ah Atam ah partin kimlere kalmış. Dirilsen ilk onları denize dökerdin.
  • Kaan 25.11.2021 21:43
    Bakan Kocanın çok güzel bir uslubü var.küfürsüz argosuz karşıdakini yerin dibine sokmayı çok güzel biliyor.helal olsun.darısı diğer ağzı bozuk siyasilere.sonuçta argosuz küfürsüz kabalıktan uzak konuşmakta zeka işidir.teşekkürler sayın bakanım saygıyla eğiliyorum sözünüz üslubunuz karşısında.kuduruyorsunuz çatlayın demek yerine "sevinmenizi beklerdim görüyorum ki üzülüyorsunuz"harika oturmuş.
  • Ke MAL 25.11.2021 21:40
    Yormayın kendinizi bu satılmıslar demiyormu dünya Türkiye'yi takdir etse biz etmeyiz diyen..eee Allahinda bir hesabı var bu beş birbirin e benzemez birbirlerine öyle girecek ki bekleyin görün yakındır..
  • istanbul efendisi 25.11.2021 20:35
    güzel ülkemizi haketmeyen o kadar çok kımıl zararlısı varki....bunların yedikleri bile haram ..
  • S.UYSAL 25.11.2021 20:27
    Bu satılmışlar ülkelerinin başarısından bile rahatsız olur...
  • Ademoğlu 25.11.2021 19:48
    bu tapınakçıların Dünya birlik beraberlik onların umurunda değil. işkembelerini genişletmek semirmek ve vatan adına bir şey bırakmamak için varlar .. bozguncular yani...
  • Mete Han 25.11.2021 19:46
    Belli ki çok korkuyorlar. Tebrik edip sevinmelerini karşı tarafın hanesine puan olarak görüyorlar. Bununda kendileri için bir kayıp olacağını düşünerek tepkiyle karşılıyorlar.
  • Aydın 25.11.2021 19:03
    Uyan artık güzel halkım .görün gerçekleri .başta bakanımız olmak üzere emeği geçenlere teşekkürler. Allah razı olsun.
  • Ahmet 25.11.2021 18:51
    Iste böyle bir Ataturk'un şimdiki Cahil Hain Partisinin hali. Gelişmelerden mutsuz olan muhalefet partileri güruhu.
  • Osmanlı torunu 25.11.2021 18:35
    Chp kıskanıyor ondan, böyle güzel haber yapmayın chpye ,kalp krizi geçirebilir..
  • Fatih 25.11.2021 18:26
    Chp bu Milletin hayrına olacak hiçbirşeye sevilmez.
  • Süleyman BENLİ 25.11.2021 18:22
    Bunların Dedeleri de böyleydi be ya... Bunların memleket , ülke,halk umrurlarında değilki...