Tüm Yorumlar 14 Yorum Var
  • Osmanlı 25.11.2021 19:27
    Sağlıkçılara değil saldırı. Dırumu doğru anlayalım. saldıranlar şizofren ve çok sayıda etrafımızda. Yasal düzenleme yok tedavi yok aileleri şikayet ihbar etmiyor. Böyle olaylarda görüyoruz sonra çıkıyorlar
  • Hakan 25.11.2021 19:17
    Asla şiddeti tasvip etmiyoruz...boyle eylemlere girişimler en ağır cezayı almalı...ama lakin herkes birbirine saygılı olmalı ...maalesef dr larin arasından ..kendini üstün gören insanları aşağılayan ..babasinin işletmesini ilettiğini zanneden dr larda var...belki o kadına herkesin önünde git kilo ver demiştir kaldiramamistir...artik muayene bile etmiyorlar soruyorlar ya filim ya ilaç ...ne diyeyim rabbim aklı selim insanlarla karsilastirsin
  • Çorumlu 25.11.2021 17:47
    Doktor biliyor şizofrenlik teşhiz edilmiş bikere ne olsa kimse inanmaz, ahlak dışı teklifde bulunur sulanır, sonrada ben sadece böyle veya şöyle dedim bana saldırdı der ve biter. Burası türkiye kardeşim, erkekleri korkak cepte bıçaksız dişarıya çıkamaz, kadın görünce şehvetlenir iki saniyede. Ecdatlarımız mezarda takla atıyordur bizleri görünce.
  • Mert 25.11.2021 17:40
    Bu insan kılığında gezen yaratıkları serbest bırakan hakimlere saldırmalı aslında ! Bakalım kendilerine olunca nasıl oluyormuş
  • izmir-doğru söyler 25.11.2021 17:22
    keleşte çoktur oralarda doktor taranmadığına sevinsin belkide akşamada oğul ve koca tarama yapabilir tehlike kural-kanun ve devletin olmadığı ve tanınmadığı yerler tehlikelidir.
  • Türk beyi 25.11.2021 16:42
    Sağlık çalışanlarına saldıran sağlık hizmeti verilmesin hastahanelere alınmasın.akıllanması için en az altı ay tutuklansın.
  • kurtoğlu 25.11.2021 16:36
    Doktor oldum öyleyse adamım!!!
  • Turabi 25.11.2021 16:30
    Yazık o Dr bir deli tarafından darp edilmek icinmi tıp okudu O deliye bıçak verip hastaneye gonderene de ceza verilmeli
  • Türk oglu Türk 25.11.2021 16:29
    Acaba öyle mi ?
  • yusuf 33 25.11.2021 16:08
    çocuğum ALLAHIN izniyle tıp 2inc sınıfta okuyor bu olayları gördükçe ben bu şartlarda bu ülkede çalışmam diyor çocuğa bir şey diyemiyorum ne sartlarda tıp kazandı ALLAH biliyor gece gündüz çalıştı
  • BAYBARS 25.11.2021 16:08
    eeee yeter yaa.sağlıkçıya saldıranı tıkın 3 5 sene bakın bidaha saldıran oluyormu bu nedir kardeşim...
  • Recep Özoğul 25.11.2021 16:00
    Bunun kolunu omuzundan kesecek sin ki bir daha böyle bir olay yaşanmasın.
  • Hanife 25.11.2021 15:58
    Bir kız evlat yetiştiriyorum. Lisede okuyor. Doktor olmasını istiyorduk ama artık istemiyoruz.
  • erhn 25.11.2021 15:54
    ahlaksız kadın.. devletin malına hastaneye nasıl zarar vermiş atın bunu içeri.. bizim vergilerimizle alınan bu kadar cihaz, malzeme, araç gereç yerlere saçılmış,kırılmış,parçalanmış. şizofrense verin ilacını kitleyin odaya