Tüm Yorumlar 322 Yorum Var
  • Bozoklu Turan 05.12.2021 19:54
    Merhum Hacı Veyiszade Mustafa Efendi CHP için diyor ki : CHP KALAYSIZ KAZAN GİBİDİR İÇİNE GİRENİ ZEHİRLER... Sen..!!!! uyanık (!) Temel faiz konusunda kustuğun herzelerle zehirlenmeye başladığını ifşa etttin...!!!!! Allah kurtarsın...
  • Asım 26.11.2021 15:29
    Buna kim oy verecek yahu? sağcı değil, solcu değil, Müslümanlığı aşırı şüpheli, Kimden yana belli değil, Nedir bu adam???
  • esba 26.11.2021 15:28
    Bari o sakalini kes ondan sonra konuş. Sakalindan utan be adam musveddesi.
  • fatih 26.11.2021 15:24
    ulan yağdanlık, bizde şuan 28 şubatta hocama nasıl arkadan vuruluru gördükçe senin nefes almanı sindiremiyoruz
  • Fuat 26.11.2021 15:08
    Temel bey sizin dışarıya kureslcilere yaptığınız hizmeti de biz millet olarak içimize sindiremiyoruz etki tepki meselesi umarım en kisa zamanda bu yanlıştan dönerse niz biz sonuna kadar reis in arkasindayiz
  • Fatih 26.11.2021 15:05
    Bu adamın ne düşündüğü kimin umurunda ki kimlere hizmet ettiği kimin adamı olduğu zaten biliniyor
  • belde 26.11.2021 15:05
    saadetini bozdunuz bu memleketin. rahmetli hayatta olsaydı kesin böylelerini partide bulundurmazdı. ülkemizi vatanımızısevenleri sevelim. onlardan rahatsızlık duymayalım. hainleri, fetöşleri, nato askerlerini, abd askerlerini sevmeyelim.
  • Faruk 26.11.2021 15:04
    Erbakan Hoca "nin eminim kemikleri sizliyordur çünki Erbakan Hoca hep milli görüşleri olan ulusalcı bir yaklaşımları vardı bu adam sa tam tersi sorusu ve küresel çilerın güdümunde olan birisi yazıklar olsun
  • Ali 26.11.2021 15:03
    Bizde seni içimize sindiremiyoruz.
  • Guebetci 26.11.2021 15:00
    Tabi ingiliz öyle diyor ne yapasun temel, Bizim ve Erbakanin haki sana heram olsun mahser elimiz iki yakanda olacak temel
  • ELAZİZ 26.11.2021 14:54
    Hey gidi acı günler, git bir daha gelme
  • Eğitmen 26.11.2021 14:48
    Artık bu adamın bir hain olduğunu düşünüyorum.
  • ilker 26.11.2021 14:40
    bence seni rencide etmemiş. adamlar zalilmlik yapti. zalime merhamet mazluma ihanettir.
  • istanbullu 26.11.2021 14:35
    sus bi sus!...
  • Cafer 26.11.2021 14:34
    Demel içine sindiremiyorsan yerine sen yat çevik birin karadayının.