Tüm Yorumlar 42 Yorum Var
  • bülent 18.01.2022 09:55
    Devlet yavaş gibi görülebilir ama faturasını keser, sonuçta usulüne uymak biraz zaman alıyor..
  • izzet 15.01.2022 16:05
    Benim bu konuda'da muhatabım sayın iktidar erkanı'dır .elbete terör örgütüyle yapılan mücadeleyi övüyoruz destekliyoruz ama ülkemiz her ülkeden gelen çok yoğun göçmen istilası altında sınırlardan kuş uçurtmuyoruz diyenlere soruyorum her gün binlerce göçmen nasıl oluyor'da ülkemize giriyor Allah aşkına ? Benim meclisimde terör örgütünün siyasi kolu var ülkemse göçmen istilası altında siyasetçiler ise koltuk mevki makam davasında hakaretli küfürlü tartışmalarından dolayı siyasi haberleri artık dinlemiyoruz ailece
  • Operasyon şike 15.01.2022 15:10
    Oy verirsen IP e gider chp 'ye.Oy verirsen chp 'ye gider hdp ye.oy verirsen hdp ye gider pkk'ya. Sonuçta hepsi çıkar aynı lağım çukuruna....
  • Çapanoğlu 15.01.2022 13:17
    Zillet çiler
  • asdasdasdas 15.01.2022 12:59
    Niye bu kadar şaşırmışız gibi yapıyoruz ki. zaten bu malumun ilanı değil mi? illa ki resimlerinin mi çıkması gerekiyor zaten hepsinin neredeyse bi yakını dağda değil mi? ya da onu da geçtim zihniyet hepsin de aynı değil mi? teröristle fotoğrafı olmayan HDP li masum mu yani? bu zihniyeti taşımayan birinin Hdp de siyaset yapması mümkün mü Allah aşkına. saf olmayalım.
  • Eskimalatyalı 15.01.2022 12:50
    Zaten HDP, eylem yapmış ama Devlet arşivlerinde kaydı koydu olmayanları partiye alıyor. Bunu bilmeyen mi var? Devlet bir tarafta bunar terörist diyor. Diğer taraftan kendisini haklı çıkaracak belgeleri bulmaya uğraşıyor. Hal böyle olunca da sanki Devlet yalan söylüyormuş pozisyonuna düşüyor. Devlet bundan sonra hiç belge melge bulmaya uğraşmasın çünkü her şey kabak gibi ortada. Dışarı çık herhangi birine sor HDP eşittir diyin eşittir PKK sözünü duyacağınızdan adım gibi eminim.
  • rasim 15.01.2022 12:36
    aynı kabağa gaz çıkaranlar bir araya toplanmış
  • kadir kanter 15.01.2022 12:31
    HDP büyük ihtimalle kapatılacak lakin siyasi bir oyun var seçimden biraz önce falan kapatarak oyun bozmalar yapılmaya çalışılıyor bencede mantıklı ama ne geregi var bizim yüreğimizde gücümüzde yeter bunu şimdi yapmaya ama niye şimdi değil?
  • cesars 15.01.2022 12:08
    Başkaları olduğunu Mete yarar biliyorda devlet bilmiyormu sadece 1 tanesini söylüyor
  • Çınar 15.01.2022 11:29
    Mete Yarar Allah cc sizin sayınızı arttırsın ki bütün kanallara sizin gibiler çıksın belki bu vatanda yaşayıp vatan haini olanların aklı başına gelir
  • boşa konuşuyoruz 15.01.2022 10:34
    sabah haberlerinde, içerdeki vatan hainlerinin 'intihar/kaza' haberlerini okumadıktan sonra bu yapılan konuşmalar boş...
  • a.o yy 15.01.2022 10:24
    mete yarar vurdu gooll oldu 90 a çaktı
  • rasim 15.01.2022 09:28
    var tabi Amerika da çekilmiş boy boy fotolar var.
  • İbrahim Adem 15.01.2022 08:46
    CHP borancıbaşının yanında saf tutan zilletciler, seçim geciktikçe bu ve benzeri delillerin ortaya çıkmasından tırsıyorlar!Bu yüzden her mecrada algı ,yalan ve tiyatro süreci devam ediyor.Ne zaman ki namazlar, iftarlar, sakallı, çarşaflılara rozet takmaya başlarlar seçim geldi demektir!
  • Tarik 15.01.2022 08:25
    Bu kariyi dagdakikeri tatmin etsin diye görev vermişler tabi dagdakikerin kadın ihtiyacını karşılıyorlar