Erzurum’da bir mağazanın zücaciye ürünlerinde yaptığı indirim vatandaşlara pandemiyi unutturdu.

Erzurum’da bir alış veriş merkezinde zücaciye ürünlerinde indirim yapılacağını öğrenen vatandaşlar sabahın erken saatlerinden itibaren işyeri önünde uzun kuyruklar oluşturdu. Kısa sürede yoğunlaşan kalabalık sosyal mesafe kurallarını hiçe sayarken, polise yapılan ihbar sonrası güvenlik güçleri işyeri önünde tedbir aldı. Vatandaşları mesafe kuralları içerisinde tek sıraya yapan polis vatandaşların sıralı olarak alış veriş merkezine girmesini sağladı. Çoğunluğunu ev kadınlarının oluşturduğu kalabalık pandemi sürecinde yaşanan bilinçsizliği gözler önüne serdi.

Yorumlar 3 Yorum Var
  • ramazan 19.03.2021 12:36
    şaka gibi. sonra; devlet ne yapsın be kardeşim.
  • Sinirli 19.03.2021 11:12
    Nankörlük açgözlülük insanı helak edecek.
  • hoca 17.03.2021 16:25
    Bu sitede, bu gün bir haber var. Çad'da yardım dağıtılıyor. O resme resme bir bakın. O insanların aç oldukları halde ne kadar sabırlı ve vakarlı şekilde sırada oluşlarını görüp iki olayı mukayese edin ve yorumu siz yapın.