Gençlik ve Spor Bakanı Dr. Mehmet Muharrem Kasapoğlu, Tokyo Olimpiyat Oyunları erkekler grekoromen stil 130 kilo yarı final maçında Kübalı Mijain Lopez Nunez'e mağlup olarak altın madalya şansını kaybeden milli güreşçi Rıza Kayaalp'le bir araya gelerek destek verdi.

2020 Tokyo Olimpiyat Oyunları'nın dokuzuncu gününde milli güreşçi Rıza Kayaalp, erkekler grekoromen stil 130 kilo yarı final mücadelesinde Kübalı Mijain Lopez Nunez'e 2-0 kaybetti. Altın madalya şansını yitiren Rıza, yarın bronz madalya maçına çıkacak.

Gençlik ve Spor Bakanı Dr. Mehmet Muharrem Kasapoğlu da Tokyo'da Kayaalp ile buluştu. Bu anların görüntülerini sosyal medya hesabından paylaşan Kasapoğlu, "Sen ülkemizi daima başarıyla temsil ettin kardeşim. Daha kazanılacak çok madalya var" notunu düştü.

Yorumlar 19 Yorum Var
  • fatih 01.08.2021 23:35
    rıza dünya şampiyonalarında yeniyor bunu ama adam olimpiyat canavarı vede harbi rabbim güçlü yaratmış. rıza değil iki rıza bu herifi olimpiyatta yenemez artı rıza bu saatten sonra cubalı bırakırsa ancak şmp olur. yada en güzeli gel pehlivanlığa başla. asıl spor o. grokrome dalı iş değl komedi olmuş. pehlivanlık yakışır kardeşime. 1 2 sene ezerler ondan sonra şmp olursun
  • Anti 01.08.2021 23:04
    Demekki kübalı daha güçlü büyütmeye gerek yok hakkını verecen eleni öpecen rıza bu böyle....
  • manyak herif 01.08.2021 21:58
    Adam da zeballah gibi kardeşim ne 130 kilosu .Bu adam yarım ton vardır.
  • Alpagu 1453 01.08.2021 21:45
    Aligül, dadaşım rumuzuyla yorum yapan zavallılar, taşıdığınız baştaki zekanızı birazcık kullanın öyle yazın, kendinizi o zaman birşey sanabilirsiniz. Faydasızlar, faydasız boş laf kalbi yorar. Çok çalışmışlar bir de;Türkiye için aldığınız madalyaları görelim yoksa, kısa kesin traşı...
  • Hmm 01.08.2021 21:43
    Ulan bu kübalı da başımıza bela oldu. Rızanın yenemediği tek kişi o zaten
Daha fazla yorum görüntüle
'de daha fazlasını keşfet
Fragmanlar Dünya Sağlık Spor Yemek