Asrın felaketi" olarak nitelenen Kahramanmaraş merkezli 7,7 büyüklüğündeki depremin hemen ardından polislerin telsizden yaptığı anonsların ses kaydı, felaketin boyutunu gösterdi. Kahramanmaraş'ta 6 Şubat günü merkez üssü Pazarcık ilçesi olan 7,7 büyüklüğündeki depremin yaşandığı 04.17'de Onikişubat ve Dulkadiroğlu ilçelerindeki binaların yıkılması, İl Emniyet Müdürlüğü polis ekiplerinin telsiz konuşmalarına yansıdı.
Depremin yaşandığı saatte görevde olan ve şehirdeki yıkıma ilişkin polis merkezine bilgi veren ekiplerin anonslarında, arama kurtarma ve sağlık ekiplerinin enkaz bölgelerine sevki için harcadığı çaba ile çevredeki vatandaşların yaşadığı panik de yer aldı. Depremden hemen sonra polis telsizinden yapılan bazı anonsların ses kaydı şöyle:
Haber merkezi: "Tamam istasyonlarımız sakin olalım, çevre ana güzergahları kontrol edelim ivedi tamam."
Ekip: "Efendim Gazi Paşa Mahallesi'ndeki bina çöktü."
Ekip: "Merkez, hal içerisinde patlamalar oluyor efendim."
Haber merkezi: "Tamam istasyonlarımız lütfen teker teker söyleyelim."
Ekip: "Gazipaşa Mahallesi'ndeki bina çöktü, efendim bina çöktü."
Ekip: "Beyazıtlı Mahallesi'nde çok sayıda bina yıkık durumda efendim."
Ekip: "Trabzon Caddesi Şelale Kavşağı'nda çok sayıda bina çöktü efendim."
Ekip: "Merkez, bina altında çok sayıda şahıs var."
Haber merkezi: "Tamam istasyonlar, ekiplerimiz bölgemizde sakin olalım, duyarlı olalım, yollarımızı açık tutalım. Malum bu konulardan haberleri var. Artçılar da devam ediyor halen."
Ekip: "Alparslan Türkeş Bulvarı'ndaki Kervan binası komple çökmüş durumda tamam."
Ekip: "Merkez, Global mağazasından belediye binasına kadar tüm binalar, Piazza AVM civarındaki tüm binalar yıkılmış durumda."
Haber merkezi: "İstasyonlar, emniyette de durumlar iyi değil, artçılar devam ediyor."
Ekip: "Merkez, Ebrar Sitesi çöktü efendim. Merkez, ayrıca enkaz altında insanlar var buraya da ekip gönderirseniz."
Ekip: "Tamam, efendim çıkardık yaralıyı."
Ekip: "Merkez, Malik Ejder Caddesi'nde çok sayıda bina yıkılmış durumda efendim."
Haber merkezi: "Tamam istasyonlar, biz de muhabereyi dışarıdan takip ediyoruz binayı terk ettik tamam."
Ekip: "Şazibey Mahallesi hal içerisinde dükkanlar yanıyor, patlamalar oluyor efendim."
-
Mustafa Akın
17.02.2023
00:18
Ah be abilerim, o kıyamette görevlerini yapmaya çalışıyorlar.
Beğen
-
Cengiz yg
16.02.2023
22:57
Allah o kıyamette görevini yapmaya çalışan, tüm polislerimizden razı olsun.
Beğen
/ 6 kişi beğenmiş
-
Hüseyin
16.02.2023
22:43
Allah devletimize zeval vermesin, devlet nerde diyenleeer, alın size devlet, depremin ilk anları ve ekipler teyakkuzda. Rabbim ülkemize bir daha böyle acılar yaşatmasın inşallah...
Beğen
/ 5 kişi beğenmiş
-
Araphan
16.02.2023
22:06
Ne kadar da acizlik içindeyiz bunu deprem bize gösterdi Allah teala bizleri affetsin merhamet etsin taşıyamayacağımız yükle bizleri imtihan etmesin ölenlere rahmet yaralılara şifa versin bu tür felaketlerden muhafaza etsin
Beğen
/ 7 kişi beğenmiş
-
Sacide
16.02.2023
21:03
Evet benim eşimde polis memuru bizi çıkartı istasyona bıraktı ekip arabasına binip doğru insanlara yardım etmeye gitti
Beğen
/ 5 kişi beğenmiş
Daha fazla yorum görüntüle