Galatasaray'ın Süper Lig'in 36'ncı haftasında Kayserispor'u yenerek bitime 2 hafta kala şampiyonluğunu ilan etmesi sonrası sarı-kırmızılı taraftarlar İzmir'de sokaklara çıktı. Kutlamalarda, kentin en yoğun olan cadde ve sokaklarında taraftarlar ellerinde bayraklarla marşlar söyleyip, şampiyonluk coşkusunu yaşadı. Kutlamalarda sadece araç geçişine açık olan Konak Tüneli'nde ellerinde döner bıçaklarıyla yürüyen Güney D. (16) ile Furkan Ş. (17) dikkat çekti. Ellerindeki bıçakları sallayıp yürüyen 2 taraftar, bir başka kişi tarafından cep telefonuyla görüntülendi.
Konak Emniyet Müdürlüğü Suç Önleme ve Soruşturma Büro Amirliği ekipleri, görüntülerden yola çıkıp, 1'i döner bıçaklı olduğu belirlenen 2 şüphelinin yakalanması için çalışma başlattı. Şüphelilerin Güney D. (16) ile Furkan Ş. (17) olduğu belirlendi. Şüpheliler, evlerinde yakalandı. Şüphelilerin olayda kullandıkları 1 bıçak ise attıklarını söyledikleri Buca ilçesindeki Bülent Ecevit Parkı'nda bulundu.
2 şüpheli, polisteki işlemlerinin ardından bugün serbest bırakıldı.
-
Pisi Pisine
20.05.2025
20:05
Madem bırakacaksınız, göndermeden Önce bir silkeleyin kulaklarına küpe olsun...
Beğen
-
Yolgeçen Hanı
20.05.2025
19:57
Serbest bırakacaksanız niye adamları alıyorsunuz? Komedi filmi gibi bir ülke burası ya.
Beğen
-
Aydemir.
20.05.2025
18:57
Ayranimz yok cmeye tahtaravanla gidiyoruz etmeye. Avrupada tüneli kapa sürücü belgelerini süresiz alirlar.
Beğen
-
Kaya2929
20.05.2025
18:24
Bune ya bune.......Gazze ölüyor ......
Beğen
-
ılgaz
20.05.2025
18:03
Serbest bıraktınız bari adamın bıçağını geri verin de bıçaksız dolanmasın batsın adaletiniz
Beğen
/ 1 kişi beğenmiş
Daha fazla yorum görüntüle