Müsilajla mücadele kapsamında devreye alınan Marmara Denizi Koruma Eylem Planı doğrultusunda denize kıyısı olan 7 şehirde denetimler devam ediyor. Çevre Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı Balıkesir Bandırma’daki yağmur suyu tahliye hattında yapılan incelemelerde denize deşarj edilen atık suyun, arıtılmamış kentsel atık suyu olduğunu tespi etti.
Bakanlıktan yapılan açıklamada "İlgili Çevre Kanununa istinaden Balıkesir Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü’ne 6 milyon 687 bin TL idari ceza uygulanmıştır" denilerek kamuoyu bilgilendirildi.
-
Mustafa
09.07.2025
20:24
Sahilde yürünmüyor lağım kokusundan. Deniz kenarında olup da bu nimetten yararlanamayan il adayı Bandırma.
Beğen
-
Şamil
09.07.2025
20:23
Yine chp, şaşırmayın.
Beğen
-
TiGeR
09.07.2025
20:17
Akçay Edremit körfezi nasıl? :) Balıklar yüzüyor mu? Arıtma çalışıyor mu?
Beğen
-
Ömer K
09.07.2025
19:58
Bu adamlar hapse atılmalı. Şimdi bu cezanın bedelini, şu fiyatlarına zam yaparak çıkaracaklar. Bunu bakanlık bilmiyor mu. Yazık oluyor vatandaşa...
Beğen
/ 2 kişi beğenmiş
-
Vatandaş
09.07.2025
19:35
Normal bir dünya şehrinde çağdaş bir seçmen böyle bir partiye ve onun belediye başkanına böyle lagımı ok denize boşaltana oy vermez Türkiye hariç bunlar izmiri Ege’yi Akdeniz’i komple eski Haliç’e çevirseler yine oylarını bu CH…….. P verirler.
Beğen
/ 5 kişi beğenmiş
Daha fazla yorum görüntüle