Orman Genel Müdürlüğü vatandaşları yeni sıcaklar konusunda uyardı. OGM'den yapılan açıklamada sıcaklıkların 6-12 derece artması beklenen 19-25 Temmuz arasında orman yangını açısından yüksek risk bulunduğu belirtildi.

 

Yorumlar 0 Yorum Var
'de daha fazlasını keşfet
Fragmanlar Dünya Sağlık Spor Yemek