Kütahya’da bir apartmanın havalandırma boşluğunda poşet içinde yeni doğan erkek bebek bulundu. Hastaneye kaldırılan bebeğin durumu kritikken, bebeği doğurduktan sonra boşluğa attığı belirlenen anne ve beraberindeki kişiler gözaltına alındı.

Yorumlar 0 Yorum Var
'de daha fazlasını keşfet
Fragmanlar Dünya Sağlık Spor Yemek