Cumhurbaşkanı kararıyla İçişleri Bakanlığı'na atanan Mustafa Çiftçi, düzenlenen törenle görevi Ali Yerlikaya'dan devraldı. Yerlikaya, törende yaptığı duygusal konuşmayla veda etti.

Yorumlar 0 Yorum Var
'de daha fazlasını keşfet
Fragmanlar Dünya Sağlık Spor Yemek