Hatay'da akan trafikte ön kaldırarak şov yapan motosiklet sürücüsüne 69 bin 258 TL cezai işlem uygulandı.

Antakya ilçesi EXPO mevkiinde 8 saniye ön kaldırarak ilerleyen motosiklet sürücüsünü fark eden vatandaşlar o anları kayıt altına aldı. Görüntülerin sosyal medyada paylaşılması üzerine polis ekipleri harekete geçti. Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekiplerinin çalışmalarıyla motosiklet sürücüsü kısa sürede tespit edildi. Polis ekipleri tarafından yakalanan sürücüye, 69 bin 258 TL cezai işlem uygulandı, sürücü belgesine 2 ay el konuldu ve motosiklet 2 ay süreyle trafikten men edildi.

Yorumlar 9 Yorum Var
  • msdos 07.05.2026 13:20
    dün benimde önümde adam teker kaldırdı bu hareketler çok yapan var kameramda vardır
  • Hasan adıyaman 07.05.2026 13:14
    ohhh olsun,hak edene ohhh demek lazım çevreyi kirleten kişilerin kimseye faydası yoktur.
  • Mustafa 07.05.2026 12:48
    Eğitim her daim eğitin, adam olmuyorsa, iade edin.
  • Rofar 07.05.2026 12:21
    akacak kan damarda durmaz misali gidecek para cüzdanda durmaz
  • Reel 07.05.2026 11:59
    Ya eğitim???
Daha fazla yorum görüntüle
'de daha fazlasını keşfet
Fragmanlar Dünya Sağlık Spor Yemek