Hatay'da akan trafikte ön kaldırarak şov yapan motosiklet sürücüsüne 69 bin 258 TL cezai işlem uygulandı.
Antakya ilçesi EXPO mevkiinde 8 saniye ön kaldırarak ilerleyen motosiklet sürücüsünü fark eden vatandaşlar o anları kayıt altına aldı. Görüntülerin sosyal medyada paylaşılması üzerine polis ekipleri harekete geçti. Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekiplerinin çalışmalarıyla motosiklet sürücüsü kısa sürede tespit edildi. Polis ekipleri tarafından yakalanan sürücüye, 69 bin 258 TL cezai işlem uygulandı, sürücü belgesine 2 ay el konuldu ve motosiklet 2 ay süreyle trafikten men edildi.
-
msdos
07.05.2026
13:20
dün benimde önümde adam teker kaldırdı bu hareketler çok yapan var kameramda vardır
Beğen
-
Hasan adıyaman
07.05.2026
13:14
ohhh olsun,hak edene ohhh demek lazım çevreyi kirleten kişilerin kimseye faydası yoktur.
Beğen
-
Mustafa
07.05.2026
12:48
Eğitim her daim eğitin, adam olmuyorsa, iade edin.
Beğen
/ 1 kişi beğenmiş
-
Rofar
07.05.2026
12:21
akacak kan damarda durmaz misali gidecek para cüzdanda durmaz
Beğen
/ 1 kişi beğenmiş
-
Reel
07.05.2026
11:59
Ya eğitim???
Beğen
/ 1 kişi beğenmiş
Daha fazla yorum görüntüle