İBB'de metrobüs ve otobüs arızalarına bir yenisi daha eklendi. Acıbadem istikametinde bir vatandaşın çektiği görüntülerde, metrobüsün motor bölümünden dumanlar yükseldiği görüldü. Olayda kimse yaralanmadan kurtuldu.
Yangın, saat 07.50 sıralarında Acıbadem durağındaki metrobüste çıktı. Edinilen bilgiye göre, 15 Temmuz Şehitler Köprüsü istikametinde ilerleyen metrobüsün motor kısmından dumanlar yükseldi. Durumu fark eden şoför, aracı durdurarak yolcuları tahliye etti. İhbar üzerine olay yerine itfaiye ve polis ekipleri sevk edildi. Yangın, itfaiye ekiplerinin kısa süreli müdahalesiyle söndürüldü. Yaralananın olmadığı olayda metrobüste hasar oluştu. Yangın nedeniyle metrobüs seferlerinde kısa süreli aksama yaşandı. Arızalı aracın çekiciyle kaldırılmasının ardından seferler normale döndü. Ekipler, yangının çıkış nedenine ilişkin inceleme başlattı.
-
KAAANN
08.05.2026
10:03
Yanmaktan Belediyede otobüs kalmadı artık,pes,pes,pes. İBB.de belediyecilik bitmiş resmen.
Beğen
-
Dilaver
08.05.2026
09:19
yinemi bu kaçıncı yazıklar olsun halkın parasını hiç ettiler
Beğen
/ 3 kişi beğenmiş
-
Vatandaş
08.05.2026
09:11
Milli sermayeyi CHP'ye teslim eden İstanbul'u Allah'a hesap verecek
Akp doneminde nadir ender oluyordu
Beğen
/ 2 kişi beğenmiş
-
Adanalı
08.05.2026
09:05
Ekoyla haberleşiyorlardır dumanla geri kafalılar
Beğen
/ 7 kişi beğenmiş
-
Kağan
08.05.2026
08:32
Klasik CHP hizmeti..
Beğen
/ 7 kişi beğenmiş
Daha fazla yorum görüntüle