İBB'de metrobüs ve otobüs arızalarına bir yenisi daha eklendi. Acıbadem istikametinde bir vatandaşın çektiği görüntülerde, metrobüsün motor bölümünden dumanlar yükseldiği görüldü. Olayda kimse yaralanmadan kurtuldu.

Yangın, saat 07.50 sıralarında Acıbadem durağındaki metrobüste çıktı. Edinilen bilgiye göre, 15 Temmuz Şehitler Köprüsü istikametinde ilerleyen metrobüsün motor kısmından dumanlar yükseldi. Durumu fark eden şoför, aracı durdurarak yolcuları tahliye etti. İhbar üzerine olay yerine itfaiye ve polis ekipleri sevk edildi. Yangın, itfaiye ekiplerinin kısa süreli müdahalesiyle söndürüldü. Yaralananın olmadığı olayda metrobüste hasar oluştu. Yangın nedeniyle metrobüs seferlerinde kısa süreli aksama yaşandı. Arızalı aracın çekiciyle kaldırılmasının ardından seferler normale döndü. Ekipler, yangının çıkış nedenine ilişkin inceleme başlattı.

Yorumlar 7 Yorum Var
  • KAAANN 08.05.2026 10:03
    Yanmaktan Belediyede otobüs kalmadı artık,pes,pes,pes. İBB.de belediyecilik bitmiş resmen.
  • Dilaver 08.05.2026 09:19
    yinemi bu kaçıncı yazıklar olsun halkın parasını hiç ettiler
  • Vatandaş 08.05.2026 09:11
    Milli sermayeyi CHP'ye teslim eden İstanbul'u Allah'a hesap verecek Akp doneminde nadir ender oluyordu
  • Adanalı 08.05.2026 09:05
    Ekoyla haberleşiyorlardır dumanla geri kafalılar
  • Kağan 08.05.2026 08:32
    Klasik CHP hizmeti..
Daha fazla yorum görüntüle
'de daha fazlasını keşfet
Fragmanlar Dünya Sağlık Spor Yemek