Güney Kore’ye ait bir yolcu uçağı, Japonya'da Narita Havalimanı’na iniş yapmaya çalışırken şiddetli rüzgara yakalandı.

Yolcu uçağı havalimanına iniş sırasında son anda pisti pas geçti. Korku dolu anlar saniye saniye kameraya yansıdı.

Yorumlar 13 Yorum Var
  • Misafir 13.05.2026 00:36
    Elhamdüllah
  • Şoför 13.05.2026 00:03
    Ben de olsam en doğru kararı an için alırdım..gerekeni yapmaya çalışmış
  • MADENCİ 13.05.2026 00:01
    en sevmedigim ucagin inis ani
  • Efeler 12.05.2026 22:47
    Normal , tam inemedi rüzgarda hızını kesmedi. Yolcuları Güvenliĝi için tekrar havalandı. Bunun gibi örnekler var.
  • Yunus 12.05.2026 21:37
    Aaa uçak indi tekrar kaldırdı neden acaba tekerlekmi patladı napti
Daha fazla yorum görüntüle
'de daha fazlasını keşfet
Fragmanlar Dünya Sağlık Spor Yemek