Ankara'da yaya geçidinde 2 kadına otomobil çarptı. Kaza, yayalara yola veren başka bir otomobilin araç içi kamerasına yansıdı.

Kaza, dün saat 13.00 sıralarında Altındağ ilçesi Hacettepe Mahallesi Talatpaşa Bulvarı'nda meydana geldi. Yaya geçidinden karşıya geçmeye çalışan 2 kadına otomobil çarptı. Bu sırada yaya geçidinde bulunan bir diğer kişi ise otomobilin geldiğini son anda fark ederek kazadan kurtuldu.

Kaza, yayalara yol veren başka bir otomobilin araç içi kamerasına yansıdı. Görüntülerde, yaya geçidinde bulunan 3 kişiye sağ şeritteki bir otomobilin yol verdiği, o sırada karşıya geçmeye çalışan 2 kişiye sol şeritten gelen başka bir otomobilin çarptığı görülüyor.

Kazayla ilgili inceleme başlatıldı.

Yorumlar 18 Yorum Var
  • Alim 20.05.2026 20:04
    en tehlikeli yol verme şekli. sürücü dikkat edecek bu durumlarda. Evet katılıyorum. En tehlikeli yol verme şekli... çünkü arkadan gelen anlayışı kıt ise kaza oluyor
  • Bilgin 20.05.2026 20:02
    En tehlikeli yol verme şekli. En tehlikeli yol verme şekli. En tehlikeli yol verme şekli. Yayalara, bazen yol vermemek daha hayırlıdır. Sen duruyorsun. Öteki şeritten gelen senin neden durduğunu anlamıyor...
  • Adem 20.05.2026 19:35
    trafikte aşırı güven,hız kazaya yol açıyor..
  • adsız 20.05.2026 19:29
    "en tehlikeli yol verme şekli. sürücü dikkat edecek bu durumlarda." diyen arkadaş, yol verme diye bir şey yok. Bunu anlayın artık. Yaya geçidinde yol zaten yayanındır, Yaya geçidi çizgisini ve işaretlerini gören tüm sürücüler oraya yavaşlayarak gelmek zorunda ve yandaki araç duruyorsa sen de durmak zorundasın. Yandaki araç görüşü engelledi gibi saçmalıkları bahane etmeyin
  • Serce 20.05.2026 19:05
    Yaya gecit yerlerinde araclar cok dikkatli gecmesi gerdkiyor sürat düsürülür gaza basilmaz malesef tam tersi oluyor
Daha fazla yorum görüntüle
'de daha fazlasını keşfet
Fragmanlar Dünya Sağlık Spor Yemek