Bursa'da trafik denetimine takılan 29 yaşındaki alkollü kadın sürücü, alkolmetreyi üflememek için polise zor anlar yaşattı. Telefonla arkadaşını arayıp panik atak geçirdiğini iddia eden sürücüye ceza kesildi, aracı bağlandı.
Bursa'da denetime takılan alkollü kadın sürücü ile polis arasındaki ilginç diyaloglar, saniye saniye kameraya yansıdı. 96 promil alkollü sürücüye ceza kesilirken, araç ise otoparka alındı.
İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, Odunluk Mahallesi Akademi Caddesi üzerinde alkol denetimi esnasında şüphe üzerine 34 DLV plakalı otomobili durdurdu. 29 yaşındaki kadın sürücü, alkolmetreyi ilk başta üflemeden telefona sarıldı.
"ALO KANKA, ACİL DURUM"
Polisin alkolmetreyi uzatması üzerine telefonuyla arkadaşını arayan E.K., "Alo kanka, acil durum" diyerek polisten uzaklaştı. Zaman kazanmaya çalışan alkollü E.K., tekrar geri geldiğinde görevli memura, "Bir şey söyleyebilir miyim. Ben buradan nasıl İstanbul'a döneceğim" diye sordu. "Benim yapacağım bir şey yok, üfleyelim ondan sonra size yardımcı olayım" yanıtına karşılık E.K., "Neyine yardımcı olacaksın, alkol çıktıktan sonra ben nasıl döneceğim İstanbul'a. Şirket aracı bir de" dedi. E.K.'nın arkadaşı ise görevli polis memuruna, "Alkol çıkarsa aracı da mı bağlıyorsunuz, daha neler ya. Saçmalama gözünü seveyim. Ben de Karamürsel sepeti değilim" diye serzenişte bulundu.
"PANİK ATAK GEÇİRİYORUM"
Adeta sabır taşına dönen polis memuru, tekrar alkolmetreyi üflemesi için E.K.'ye uzattı. Bunun üzerine ise alkollü kadın, "Panik atak geçiriyorum. Üfleyeceğim kardeşim. Bir nefes alma hakkım var mı. Benim sağlığım senden daha mı önemli. Beklediğin bir araç da yok. Panik atak geçiriyorum, ölmem daha mı iyi. Arabayı da veririm" diyerek tekrar telefonuyla birilerini aradı. Polis memuru, "Bir daha soruyorum hanımefendi, üfleyecek misiniz" diye sorunca alkollü sürücü, "Duymuyorum şu an sizi" cevabını verdi.
"DUYMUYORUM ŞU AN SİZİ"
Uzun uğraşlar sonucunda alkolmetreyi üfleyen 29 yaşındaki E.K., 0.96 promil alkollü çıktı.
Alkollü sürücüye cezai işlem uygulanırken, araç ise otoparka çekildi.
-
Misafir
02.06.2026
17:09
Demokrasinin beşiği amerikada ayni durum olsa polis ne yapar
Beğen
/ 1 kişi beğenmiş
-
Dadaşş
31.05.2026
16:07
şunlardan vatana millete ne hayır gelir Allah sayılarını azaltsın inşallah
Beğen
/ 4 kişi beğenmiş
-
2n1s
21.05.2026
17:28
Alkollü araç kullanımında bence kullanıcı belli bir süre cezaevinde tutuklu olarak kalmalı, kullandığı aracıda tahliye olunca iade etmeliyiz. İllaki kaza yapıp birilerinin canımı yakacaksiniz ...
Beğen
/ 5 kişi beğenmiş
-
sade
21.05.2026
16:05
arkadaş beyaz türk galiba.
Beğen
/ 3 kişi beğenmiş
-
Davud
21.05.2026
15:59
Ehliyetsiz araç kullanımında, ehliyetli biri geldiğinde aracı o alır.Alkolde neden araba bağlanıyor,orda yanlış var.
Beğen
/ 1 kişi beğenmiş
Daha fazla yorum görüntüle