Beşiktaş U17 takımı Türkiye Şampiyonası çeyrek final maçında dün Galatasaray'la karşı karşıya geldi. Golsüt eşitlikle sona eren mücadelede siyah-beyazlılar rakibini penaltılarda 2-0 mağlup etmeyi başardı. 

Beşiktaş bugün sosyal medya hesabından paylaşım yaparak maçta yaşanan bir pozisyona tepki gösterdi. 

Sol kanattan kullanılan köşe vuruşunda ceza sahasında Galatasaray savunması topu kornere gönderdi. Ceza alanında yaşanan karambolde Beşiktaşlı bir oyuncu yerde kaldı. Siyah-beyazlılar bu pozisyonda penaltı bekledi ancak hakem oyunu devam ettirdi. 

Beşiktaş söz konusu pozisyonun görüntülerini paylaşarak "Yorumsuz" notunu düştü.

Yorumlar 21 Yorum Var
  • cemm 22.05.2026 09:53
    bu hakem kasap olmuş satılmış bıktık bunlardan futboldan soğuduk ligler kapatılsın 1 kamyon kupa yapılıp gs verisin
  • hilal71 22.05.2026 08:28
    hüseyin yavuz kardeşim 22:45 teki yorumumu okumadın galiba
  • Hüseyin yavuz 22.05.2026 02:34
    Bir tane akıllıca yorum yazan olmamış müdahale serbest vuruş kullanmadan önce yapılmış haliyle penaltı olması imkansız
  • Adil ADALET 22.05.2026 00:30
    Bari U17 liğinde temiz kalsa bu hakem kararları artık ülkem adına utanıyorum ayıptır yaaaaa
  • Ilginc 22.05.2026 00:29
    Bence gs’ye yazik etmisler penaltiyi gs’ye vermesi lazimdi+kalexiye kımasmama cezasi verilmeliydi böykece birdaha gs’yi yenmeyi ikillarina bile getiremezker hakem gs’ye ayip etmis
Daha fazla yorum görüntüle
'de daha fazlasını keşfet
Fragmanlar Dünya Sağlık Spor Yemek