Beşiktaş U17 takımı Türkiye Şampiyonası çeyrek final maçında dün Galatasaray'la karşı karşıya geldi. Golsüt eşitlikle sona eren mücadelede siyah-beyazlılar rakibini penaltılarda 2-0 mağlup etmeyi başardı.
Beşiktaş bugün sosyal medya hesabından paylaşım yaparak maçta yaşanan bir pozisyona tepki gösterdi.
Sol kanattan kullanılan köşe vuruşunda ceza sahasında Galatasaray savunması topu kornere gönderdi. Ceza alanında yaşanan karambolde Beşiktaşlı bir oyuncu yerde kaldı. Siyah-beyazlılar bu pozisyonda penaltı bekledi ancak hakem oyunu devam ettirdi.
Beşiktaş söz konusu pozisyonun görüntülerini paylaşarak "Yorumsuz" notunu düştü.
22.05.2026 04:22
“SPOR” Kategorisine Ait Diğer Videolar
-
cemm
22.05.2026
09:53
bu hakem kasap olmuş satılmış bıktık bunlardan futboldan soğuduk ligler kapatılsın 1 kamyon kupa yapılıp gs verisin
Beğen
/ 1 kişi beğenmiş
-
hilal71
22.05.2026
08:28
hüseyin yavuz kardeşim 22:45 teki yorumumu okumadın galiba
Beğen
/ 4 kişi beğenmiş
-
Hüseyin yavuz
22.05.2026
02:34
Bir tane akıllıca yorum yazan olmamış müdahale serbest vuruş kullanmadan önce yapılmış haliyle penaltı olması imkansız
Beğen
-
Adil ADALET
22.05.2026
00:30
Bari U17 liğinde temiz kalsa bu hakem kararları artık ülkem adına utanıyorum ayıptır yaaaaa
Beğen
-
Ilginc
22.05.2026
00:29
Bence gs’ye yazik etmisler penaltiyi gs’ye vermesi lazimdi+kalexiye kımasmama cezasi verilmeliydi böykece birdaha gs’yi yenmeyi ikillarina bile getiremezker hakem gs’ye ayip etmis
Beğen
/ 1 kişi beğenmiş
Daha fazla yorum görüntüle