Japonya'nın kuzeydoğusundaki Fukuşima kentinde ayının saldırdığı 4 kişi yaralandı.Yaşanan olayların ardından  okullar tatil edild.

İlk saldırı Fukuşima'daki bir çelik fabrikasında yaşandı. 2 erkek işçiyi yaralayan ayı, daha sonra yakındaki bir yerleşim bölgesine girerek burada saldırdığı 80'li yaşlardaki bir kadın ile 60'lı yaşlardaki bir erkeği de yaraladı.

Saldırıların ardından bölgedeki ilk ve ortaokullarda eğitime ara verildi. Japonya'da on bir yılda ayı saldırıları sonucu yaralanan veya hayatını kaybeden kişi sayısı rekor seviyeye ulaşarak 238 oldu

Yorumlar 5 Yorum Var
  • Ahmet 03.06.2026 15:51
    okulları kapatın, ayılara dokunmayın, işte medeniyet (!)..
  • Faruk 03.06.2026 15:24
    oyun istiyor abisi
  • Osmanlı 03.06.2026 15:09
    ayı oğlu ayı
  • yani 03.06.2026 14:55
    Orada da ayılar bizdeki gibi "insandan kıymetli" heralda, galibaa, sanırsammmm.
  • Ahmed Cengiz 03.06.2026 14:35
    Vay ayı vay !