Honduras'ın başkenti Tegucigalpa'da kontrolden çıkan bir araç, son hızla girdiği akaryakıt istasyonunda görev yapan 3 çalışana çarptı. Çarpmanın şiddetiyle savrulan işçiler ağır yaralandı.
Korku dolu o anlar istasyonun güvenlik kameralarına anbean yansırken, hastaneye kaldırılan 3 çalışanın tedavi altına alındığı bildirildi. Olayla ilgili inceleme başlatıldı.