Bakan Bayraktar, yenilenebilir enerjideki devasa artışı desteklemek amacıyla, yaklaşık 30 milyar dolarlık yatırımla 40 GW'lık HVDC iletim koridoru aracılığıyla ulusal elektrik şebekesinin modernize edileceğini açıkladı.

Yorumlar 0 Yorum Var