Bakan Bayraktar, yenilenebilir enerjideki devasa artışı desteklemek amacıyla, yaklaşık 30 milyar dolarlık yatırımla 40 GW'lık HVDC iletim koridoru aracılığıyla ulusal elektrik şebekesinin modernize edileceğini açıkladı.
23.06.2026 16:40
Yorumlar 0 Yorum Var
“EKONOMİ” Kategorisine Ait Diğer Videolar