İsmi uzun süre Fenerbahçe teknik direktörlüğü ile anılan ancak göreve getirilmeyen Aykut Kocaman bir açıklama yaptı.
Kocaman, AA'ya yaptığı açıklamada 'Oğuz Çetin ile iletişimimiz ansızın kesilmiştir' dedi.
"OĞUZ ÇETİN'LE İYİ DİLEKLERLE BİTİRDİĞİMİZ TELEFON GÖRÜŞMESİ ANSIZIN KESİLMİŞTİR"
Aykut Kocaman'ın açıklamalarından öne çıkan detaylar şu şekilde:
"Son bir aylık zaman zarfına ilişkin, kamuoyunda yer alan kimi yanıltıcı haberler ve yorumlardan sonra gördüğüm lüzum üzerine açıklama ihtiyacı doğmuştur. 1 Mayıs 2026 Cuma günü Sayın Aziz Yıldırım'ın daveti üzerine başlayan ve sonrasında resmi bir paydaşı olmadığım bu süreçte; Sayın Oğuz Çetin'le Fenerbahçe'nin sezon planlaması, transfer tercihleri ve mevcut oyuncu dengesi üzerine kapsamlı, yoğun ve uyumlu bir çalışmamız olmuştur. Ancak finalde teknik kadro değerlendirmesi sırasında uzlaşı zemini arayışımız sürerken 16 Haziran Salı gecesi saat 23.58'de Oğuz Çetin'le yaptığımız ve iyi dileklerle bitirdiğimiz telefon görüşmesi sonrası ansızın iletişim kesilmiştir. Ertesi gün Fenerbahçe Yönetim Kurulu'nun bir tercihte bulunduğu yönündeki haberler kamuoyuna medya aracılığıyla yansımış ve tarafım da bu yolla bilgi sahibi olmuştur."
24.06.2026 13:01
Yorumlar 0 Yorum Var
“GÜNCEL” Kategorisine Ait Diğer Videolar