Silivri'de vakaya giden ambulansa yol vermeyen otomobil sürücüsü, cep telefonu kamerasıyla kaydedildi.
Olay, dün öğle saatlerinde D-100 Karayolu'nda yaşandı. İddiaya göre, Büyükçekmece istikametine seyir halinde olan 34 HLD 312 plakalı otomobilin sürücüsü, sol şeritte siren çalarak vakaya giden ambulansa yol vermedi. O anlar, ambulanstaki görevli tarafından cep telefonu kamerasıyla kaydedildi. Görüntülerde, ambulansın siren çalmasına rağmen yol vermeyen otomobilin ilerlediği anlar yer alıyor.
-
sercan yılmaz
25.06.2026
11:44
Tek ehliyetin gitmesi değil araç da kamu ya geçirilmeli
Beğen
-
ÇORUMLU DELİ
25.06.2026
11:43
ehliyete el koyup araç acık artırmada satılacak
ayrıca 6 ay boyunca hastnedeki anbunsları tezmizleyecek ceza verilmeli
Beğen
-
osman
25.06.2026
11:30
araçta çok koyu sohbet var yada sürücü sağır ve dilsiz duymuyor
Beğen
-
İSTANBUL
25.06.2026
11:22
bu sürücüye KESİNLİKLE BİR DAHA EHLİYET VERİLMEMELİ ARAÇ TA TRAFİKTEN İPTAL EDİLMELİ
Beğen
/ 8 kişi beğenmiş
-
rose
25.06.2026
11:13
bu sürücü sanırım kadındır
Beğen
/ 2 kişi beğenmiş
Daha fazla yorum görüntüle