Silivri'de vakaya giden ambulansa yol vermeyen otomobil sürücüsü, cep telefonu kamerasıyla kaydedildi.

Olay, dün öğle saatlerinde D-100 Karayolu'nda yaşandı. İddiaya göre, Büyükçekmece istikametine seyir halinde olan 34 HLD 312 plakalı otomobilin sürücüsü, sol şeritte siren çalarak vakaya giden ambulansa yol vermedi. O anlar, ambulanstaki görevli tarafından cep telefonu kamerasıyla kaydedildi. Görüntülerde, ambulansın siren çalmasına rağmen yol vermeyen otomobilin ilerlediği anlar yer alıyor.

Yorumlar 15 Yorum Var
  • sercan yılmaz 25.06.2026 11:44
    Tek ehliyetin gitmesi değil araç da kamu ya geçirilmeli
  • ÇORUMLU DELİ 25.06.2026 11:43
    ehliyete el koyup araç acık artırmada satılacak ayrıca 6 ay boyunca hastnedeki anbunsları tezmizleyecek ceza verilmeli
  • osman 25.06.2026 11:30
    araçta çok koyu sohbet var yada sürücü sağır ve dilsiz duymuyor
  • İSTANBUL 25.06.2026 11:22
    bu sürücüye KESİNLİKLE BİR DAHA EHLİYET VERİLMEMELİ ARAÇ TA TRAFİKTEN İPTAL EDİLMELİ
  • rose 25.06.2026 11:13
    bu sürücü sanırım kadındır
Daha fazla yorum görüntüle