CHP'li Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan, partide yaşadığı krizlerin ardından CHP'den istifa etmişti ve AK Parti'ye katılması beklenen Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan, AK Parti Genel Merkezi'ne geldi.

2019 yerel seçimlerinde AK Parti’den Nevşehir Belediye Başkanı seçilen Rasim Arı, 2021 yılında görevinden ayrılmıştı. Daha sonra İYİ Parti’ye katılan Arı, 2024 yerel seçimlerinde bu partinin adayı olarak yeniden Nevşehir Belediye Başkanı olmuştu. 

Arı'nın da bir süredir AK Parti'ye geçeceği konuşuluyordu. Bu kapsamda Arı'nın bugün AK Parti Genel Merkezi'ne geldiği görüldü. 

Yorumlar 0 Yorum Var
'de daha fazlasını keşfet
Fragmanlar Dünya Sağlık Spor Yemek