Dünya Kupası'nda Ekvador'la ter döken Enner Valencia, 2-1 kazandıkları Ekvador-Almanya maçı sonrası Fenerbahçe taraftarlarına selam gönderdi. Tecrübeli golcü "Tüm Fenerbahçe taraftarlarına çokça selam gönderiyorum. Fenerbahçe'yi çok özlüyorum. Umarım her zaman işleri çok iyi gider" ifadelerini kullandı.
26.06.2026 14:03
Yorumlar 0 Yorum Var
“SPOR” Kategorisine Ait Diğer Videolar