Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz, "Enflasyon neyse bunu mutlaka yansıtıyoruz rakamlara. Otomatik yansımadığı tek bir alan var, o da en düşük emekli maaşı. O konuda da Meclis'imiz gerekli çalışmaları yapacaktır" dedi.
26.06.2026 15:08
Yorumlar 2 Yorum Var
-
Misafirturgut 26.06.2026 15:59Sonuna kadar size katılıyorum 9000 binden emrkli olduk 3500 ila rmekli olan benimle synı parayı alıyor
-
Haki27 26.06.2026 15:44En düşüğü ne ya o 3600 prim ödemiş ben 9000 odemisim .seyyyanen zam olmalı .düşük pirim odeyeni odullendir. Yüksek odeyeni cezalandir..memura verdiğin seyyaneni emeklisine yansıtma..adalet yok Allah sahit
“EKONOMİ” Kategorisine Ait Diğer Videolar