Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz, "Enflasyon neyse bunu mutlaka yansıtıyoruz rakamlara. Otomatik yansımadığı tek bir alan var, o da en düşük emekli maaşı. O konuda da Meclis'imiz gerekli çalışmaları yapacaktır" dedi.

Yorumlar 2 Yorum Var
  • Misafirturgut 26.06.2026 15:59
    Sonuna kadar size katılıyorum 9000 binden emrkli olduk 3500 ila rmekli olan benimle synı parayı alıyor
  • Haki27 26.06.2026 15:44
    En düşüğü ne ya o 3600 prim ödemiş ben 9000 odemisim .seyyyanen zam olmalı .düşük pirim odeyeni odullendir. Yüksek odeyeni cezalandir..memura verdiğin seyyaneni emeklisine yansıtma..adalet yok Allah sahit
'de daha fazlasını keşfet
Fragmanlar Dünya Sağlık Spor Yemek