A Milli Futbol Takımı'nın deneyimli savunmacısı Merih Demiral, Dünya Kupası serüveninin sona ermesinin ardından sosyal medya hesabından dikkat çeken bir açıklama yaptı. Milli futbolcu, turnuvada beklentilerin uzağında kaldıklarını belirterek Türk milletinden özür diledi.

Ay-yıldızlı formayı taşımanın büyük bir sorumluluk olduğunu vurgulayan Demiral, taraftarların hem destekleme hem de eleştirme hakkına sahip olduğunu ifade etti. Tecrübeli stoper, yaşanan başarısızlığın kendilerini de derinden üzdüğünü belirterek, tüm ülkeye içtenlikle özür borçlu olduklarını söyledi.

Sahada son ana kadar mücadele ettiklerini dile getiren 28 yaşındaki oyuncu, bunun yeterli olmadığını kabul ettiklerini kaydetti. Demiral, milli formaya ve Türk bayrağına layık olabilmek adına daha fazla çalışacaklarını ve gelecekte taraftarlara daha iyi sonuçlar yaşatmak için mücadeleyi sürdüreceklerini ifade etti.

Yorumlar 0 Yorum Var
'de daha fazlasını keşfet
Fragmanlar Dünya Sağlık Spor Yemek