Norveç'te otobüste rastladığı Türklere selam veren gurbetçi kadın, aldığı cevap sonrasında gözyaşlarına boğuldu. Otobüste Türkçe konuşan kişilere selam verince kendisine "Lanet olsun biz Türkler her yerdeyiz" cevabını aldığını söyleyen kadın bir video çekerek yaşadığı o anları aktardı ve o anlarda gözyaşlarına hakim olamadı.
"O KADAR ÇOK ZORUMA GİTTİ Kİ"
Otobüsten inerek o anları gözyaşları içinde anlatan Türk kadın, "O kadar çok zoruma gitti ki. Olduğum yerde hiç Türk arkadaşım yok.Bu kadar çok zor mu 'merhaba kardeşim' demek?" ifadelerini kullandı. Paylşaılan vidoe kısa süre içerisinde sosyal medyada yayılarak viral oldu.