Vasip Şahin batan teknede 6 mürettebatın olduğunu 3'ünün kurtarıldığını belirtti. İstanbul Valisi Vasip Şahin, Sarayburnu sahile gelerek Sahil Güvenlik botunun alabora olmasıyla ilgili açıklama yaptı. Vali Vasip Şahin, "Şuana kadar 3 mürettebat sağ olarak kurtarıldı. Diğer 3 kişinin de sağ olarak kurtarılması için çaba sarf ediliyor" dedi.
17.08.2016 14:02
Yorumlar 0 Yorum Var
“GÜNCEL” Kategorisine Ait Diğer Videolar